Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Белгия: Хайдфелд най-бърз преди квалификациите

29.08.2009 11:40
Туит

Пилотът на BMW Sauber даде най-добро време в третата тренировка за Гран при на Белгия. Ник спря хронометрите на 1:45.388 минути в последния си опит, като това е и най-доброто постижение за уикенда досега.

Хейки Ковалайнен (McLaren) първи от лидерите оглави колоната, но 25 минути преди финала на сесията Адриан Сутил (Force India) подобри резултата на финландеца и то с впечатляващите осем десети. Нещо повече, пилотът на Force India бе с по-твърдия комплект на Bridgestone Potenza, която предполага по-ниска скорост в рамките на единична обиколка.

Сутил остана на върха на класирането до самия финал на сесията, но първо Ярно Трули (Toyota), а впоследствие и Ник Хайдфелд минаха пред него. И докато за италианеца второто място е очаквано постижение с оглед спецификите на „Спа” и качествата на TF109 на Toyota, то най-бързата обиколка за Хайдфелд е по-скоро изненадваща. По всяка вероятност обаче германецът е карал на изпарения в края на сесията и няма да има възможност да повтори резултата си в предстоящите квалификации.

Четвърти завърши Ромен Грожан (Renault), който две минути преди края на сесията спря хронометрите на 1:45.878. Новакът имаше възможност да направи още една бърза обиколка, но за кратко напусна пистата и провали последния си опит. Тимо Глок (Toyota) допълни челната петица.

Доброто представяне на Ник Хайдфелд и BMW бе подкрепено от шестото място на Роберт Кубица, изпреварил с половин десета седмия Нико Розберг (Williams). Джанкарло Фисикела (Force India), Люис Хамилтън (McLaren Mercedes) и Дженсън Бътън (Brawn GP) също намериха място сред десетимата най-бързи

Третата тренировка за Гран при на Белгия най-накрая даде повод за усмивка на Лука Бадоер (Ferrari). Заместникът на контузения Фелипе Маса се измъкна от дъното и завърши седемнайсети, като разликата между него и съотборника му Кими Райконен е само половин секунда. Секторните времена на италианеца бяха повече от прилични и ако той бе сглобил една наистина добра обиколка, времето му можеше да бъде сходно с това на Кими.

Red Bull бе големият губещ днес. Програмата на Фетел отново бе ограничена, тъй като германецът разполага само с два нови двигателя до края на сезона, а Марк Уебър въобще и не завъртя бърза обиколка. Причината за това отново беше в мотора на Renault, като по всяка вероятност механиците на Red Bull ще заменят стария V8 с нов по време на обедната пауза.

Квалификациите за Голямата награда на Белгия стартират в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus