Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Бразилия: Алонсо предизвика лидерите

31.10.2008 19:10
Туит

Фернандо Алонсо (Renault) постигна най-добър резултат във втората тренировка за Гран при на Бразилия. Претендентите за титлата Фелипе Маса (Ferrari) и Люис Хамилтън (McLaren) завършиха съответно на втора и девета позиция.

Ярно Трули (Toyota) допълни челната тройка, след като лекият дъжд обърка сметките на лидерите.

Маса присъстваше постоянно в челото на класирането, докато Хамилтън прекара по-голямата част от следобедната сесия извън първата десетка. Пилотът на McLaren правеше близо с половин секунда по-слаби обиколки от тези на лидерите, като редовно блокираше колелата си пи спирането за бавните завои във втория сектор. Не се възползва и от меките гуми на Bridgestone, тъй като премина към тях точно в момента, когато лекият дъжд над „Интерлагос“ влоши условията на пистата.

Фелипе Маса излезе начело точно 12 минути след старта на сесията, но само една по-късно Ярно Трули даде най-добро време. Не бяха изминали и четири минути, когато Нико Розберг (Williams) подобри техните резултати благодарение на по-мекия комплект гуми. Трули последва неговия пример и малко по-късно си върна първата позиция.

Половин час след старта Маса сложи нов комплект гуми (отново твърди) и спря хронометрите на 1:12.569, като при следващия опит със „софт“ опцията подобри с две десети този резултат.

След като Фелипе оглави класирането, над „Интерлагос“ започна да ръми. Хлъзгавата писта и ниските температури станаха причина за серия от грешки – двамата пилоти на Toyota се завъртяха, Себастиен Бурде (Toro Rosso) изпробва на няколко пъти зоната за сигурност край S-образния „Сена“, а Марк Уебър бе на крачка от катастрофата в „Десида до Лаго“.

В последните минути на тренировката обаче условията на пистата, съответно и времената, започнаха да се подобряват. 90 секунди преди финала Фернандо Алонсо излезе начело, след като до този момент се движеше осемнайсети. В същия момент неговият съотборник Нелсиньо Пикет прогресира от двайсета до седма позиция.

Фелипе Маса остана втори, а Ярно Трули – трети, като зад тях Кими Райконен (Ferrari) и Марк Уебър (Red Bull) допълниха челната петица. Себастиан Фетел (Toro Rosso) завърши шести, а Розберг се придвижи на осма позиция, след като Люис Хамилтън допусна грешка при последната си бърза обиколка и финишира девети.

Съотборникът на британеца Хейки Ковалайнен също не бе на ниво и даде едва петнайсето време, което предполага, че и двамата пилоти на McLaren са карали с повече гориво на борда в сравнение с останалите пилоти.

Интересен факт от втората тренировка за Гран при на Бразилия е, че първите седемнайсет се вместиха в рамките на една секунда.

Коментари
comments powered by Disqus