Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Бразилия: Кубица най-бърз в последната мокра сесия

06.11.2010 16:00
Туит

Пилотът на Renault Роберт Кубица беше най-бърз в последната тренировка преди квалификациите за Гран при на Бразилия, която се проведе на мокра писта.

Полякът записа време от 1:19.191 мин. в последните секунди на сесията, която всички пилоти започнаха с гуми за екстремно мокър асфалт. Втори се нареди най-бързият от петък Себастиан Фетел с Red Bull, а трети остана представителят на McLaren Люис Хамилтън.

Първата петица допълниха съотборниците във Ferrari Фелипе Маса и Фернандо Алонсо. Световният шампион Дженсън Бътън отново остана недоволен от поедението на своя McLaren и записа девети резултат, а последният претендент за титлата и втори във временното класиране Марк Уебър остана 11-и в таблицата с времената.

Пилотите започнаха едночасовата тренировка с гуми за екстремно мокър асфалт, а Нико Хюлкенберг първи се престраши да премине на интермедии. Той направи обиколката си за 1:20.5 мин., докато съотборникът му в Williams Рубенс Барикело все още записваше времена в рамките на 1:22 мин.

Резултатът на младия германец накара останалите пилоти да минат през бокса за смяна на типа гуми, след което Маса и Алонсо излязоха начело пред Хамилтън. В този момент Уебър записа най-доброто си време на влажната писта, но остана на половин секунда зад двата автомобила на Скудерията. Съотборникът му Фетел започна бързите си обиколки малко по-късно и оглави подреждането с две десети аванс.

Вторият половин час от тренировката мина по-спокойно, след като повечето пилоти предпочетоха да запазят новите си комплекти интермедии за квалификацията. Тя ще стартира в 18.00 часа българско време, а за нея метеоролозите предвиждат още дъжд.

Раздвижването дойде в последните пет минути на сесията, когато няколко състезатели симулираха обиколки в квалификационно темпо. Кубица свали три десети от времето на Фетел и записа най-добрия резултат за деня от 1:19.191 мин.

Хамилтън също подобри постижението си и изпревари двамата пилоти на Ferrari, за да заеме третото място на 0.036 сек. зад германеца. Първата десетка допълниха Виталий Петров с втория болид на Renault, Себастиен Буеми, който изглеждаше много стабилен при тежките условия на трасето, Нико Розберг, Дженсън Бътън и Барикело.

В последните минути пилотите на Red Bull заложиха на различна стратегия. Уебър се оттегли 20 минути преди края на сесията и я догледа отстрани, докато Фетел се завърна за още една бърза обиколка. Германецът така и не подобри резултата си, а съотборникът му се свлече до 11-а позиция с направените преди това едва 6 тура за цялото занимание.

Пилотът на Lotus Ярно Трули отново беше най-бърз от представителите на новите отбори, но този път изпревари само с десета Тимо Глок с Virgin. Тандемът на HRT Бруно Сена и Кристиан Клийн заеха обичайните си места в дъното на подреждането.

Очаквайте подробности!

Коментари
comments powered by Disqus