Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Бразилия: Най-къса първа серия за Барикело

18.10.2009 10:58
Туит
Гран при на Бразилия: Най-къса първа серия за Барикело

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта за Голямата награда на Бразилия. Спечелилият полпозишън Рубенс Барикело (Brawn GP) е най-лекият пилот на стартовата решетка.

Болидът на бразилеца тежи 650.5 кг заедно с пилота и горивото, докато този на втория Марк Уебър (Red Bull) – 656 кг. Това означава, че Барикело ще посети бокса при първите спирания две обиколки по-рано от своя конкурент. Адриан Сутил (Force India), който завърши квалификациите с трети резултат, ще разчита на идентична стратегия с тази на Уебър, тъй като неговият автомобил е само с половин килограм по-тежък.

Представянето на шестия Себастиен Буеми (Toro Rosso) определено заслужава адмирации, тъй като болидът на швейцареца е 659.0 килограма. С оглед на факта, че на „Интерлагос” една обиколка изисква 2,29 килограма гориво, то той ще посети бокса три или четири тура след Барикело. Сходни са и плановете на Ярно Трули (Toyota), който ще стартира четвърти.

Лидерът в шампионата Дженсън Бътън (Brawn GP), завършил квалификациите на незавидната четиринайсета позиция, ще разчита на консервативна стратегия с две спирания в бокса. Себастиан Фетел (Red Bull), който вчера не можа да прескочи дори първия квалификационен тур, ще се опита да компенсира изоставането си с много дълга първа серия или дори с един-единствен пит.

Най-голямата въпросителна за предстоящия старт обаче касае не стратегиите на пилотите, а времето на „Интерлагос”. Пилотите в челото категорично са настроили своите автомобили за мокра писта, докато Бътън, Фетел, Хамилтън и Ковалайнен са подготвени за сухо трасе.

 

 пилот  отбор  кг
 1. Р. Барикело  Brawn GP  650.5
 2. М. Уебър  Red Bull-Renault  656.0
 3. А. Сутил
 Force India-Mercedes  656.5
 4. Я. Трули  Toyota  658.5
 5. К. Райконен  Ferrari  651.5
 6. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  659.0
 7. Н. Розберг  Williams-Toyota  657.0
 8. Р. Кубица  BMW Sauber  656.0
 9. К. Накаджима  Williams-Toyota  664.0
 10. Ф. Алонсо  Renault  652.0
 11. К. Кобаяши  Toyota  671.5
 12. Х. Алгерсуари  Toro Rosso-Ferrari  671.5
 13. Р. Грожан  Renault  677.2
 14. Дж. Бътън  Brawn GP  672.0
 15. В. Лиуци  Force India-Mercedes  680.0
 16. С. Фетел  Red Bull-Renault  683.5
 17. Х. Ковалайнен  McLaren-Mercedes  656.5
 18. Л. Хамилтън  McLaren-Mercedes  661.0
 19. Н. Хайдфелд  BMW Sauber  650.5
 20. Дж. Фисикела  Ferrari  683.5
Коментари
comments powered by Disqus