Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Бразилия: Уебър начело след първата тренировка

16.10.2009 16:51
Туит

Марк Уебър (Red Bull) бе най-бърз в първата тренировка за Гран при на Бразилия. Неговият съотборник Себастиан Фетел завърши трети, а между тях място намери Рубенс Барикело (Brawn GP).

Дженсън Бътън (Brawn GP), който може още този уикенд да спечели титлата при пилотите, даде едва седмо време. Камуи Кобаяши, заместникът на Тимо Глок в екипа на Toyota, остана осемнайсети, а единствената по-сериозна катастрофа тази сутрин в Бразилия предизвика тринайсетият Себастиен Буеми (Toro Rosso), който се удари в предпазните заграждения на осми завой.

На „Интерлагос“ днес, за разлика от обикновено, всички пилоти започнаха подготвителните си програми още с началните минути на първата сесия. Причината за това оживление на старта бяха прогнозите за дъжд, които се оправдаха половин час след появата на зелените светлини. Преди това Себастиан Фетел бе вдигнал летвата на 1:12.932 минути.

Дъждът спря сравнително бързо, но пистата бе достатъчно влажна, за да изненада Ромен Грожан (Renault) в единайсетия завой. Половин час преди края на сесията французинът удари едно от рекламните пана и цялото трасе в тази зона се покри със стиропорени парчета. Въпреки че автомобилът на Грожан не пострада, маршалите развяха червения флаг и тренировката бе прекратена за кратко.

25 минути оставаха до финала, когато надпреварата бе подновена. Първоначално изглеждаше, че резултатът на Фетел няма да бъде подобрен, но неговият съотборник Марк Уебър излезе начело 14 минути преди края. При последните си опити австралиецът отново даде най-бърза обиколка, като закова хронометрите на 1:12.463 минути с мекия комплект гуми.

Рубенс Барикело, който отчаяно се нуждае от победата, за да остане в битката за шампионската титла, се изкачи на втора позиция в края на сесията, а Фетел завърши трети. Отборът на McLaren отново демонстрира, че може да обърка сметките на Red Bull и Brawn GP, след като изведе Хейки Ковалайнен и Люис Хамилтън съответно на пета и шеста позиция, а Казуки Накаджима (Williams) изненадващо финишира шести.

Основният претендент за титлата Дженсън Бътън остана на седма позиция, само на шест хилядни пред осмия Нико Розберг (Williams). Челната десетка допълниха Адриан Сутил (Force India) и Кими Райконен (Ferrari). В бокса на Ferrari днес се появи и Фелипе Маса, чийто заместник Ferrari Джанкарло Фисикела отново не бе на ниво и трябваше да се задоволи с петнайсетата позиция.

Втората свободна тренировка за Гран при на Бразилия е днес от 20:00 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus