Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Алонсо измести Red Bull от върха

24.06.2011 16:31
Туит

Фернандо Алонсо изведе екипа на Ferrari начело във втората тренировка, предшестваща старта за Голямата награда на Европа. Само шест десети разделят лидера от седмия Марк Уебър (Red Bull).

Ако се съди по резултатите от втората свободна тренировка, то забраната за промяна на картите на двигателите между квалификациите и състезанието явно ще промени разпределението на силите, тъй като екипът на Red Bull вече не разполага с най-силния автомобил, а разликите в челото спаднаха драстично.

Себастиан Фетел (Red Bull), който сутринта се концентрира върху състезателното темпо и остана едва 16-и, бе най-бързият пилот с медиум гумите на Pirelli. Световният шампион спря хронометрите първо на 1:40.062, за да изпревари Фернандо Алонсо и съотборникът му в екипа на Ferrari, а впоследстиве вдигна летвата на 1.39.790.

Близо половин час след началото обаче пилотите започнаха квалификационните си симулации с меките гуми, като Пастор Малдонадо (Williams) направи първата обиколка за време с тях. Ник Хайдфлед (Renault) обаче първи се възползва от предимството им спрямо медиум комплекта и оглави класирането, макар и за кратко, тъй като минута по-късно вече Марк Уебър бе начело.

Битката за първото място продължи с най-бързата обиколка на Фетел, последвана от такава на Люис Хамилтън (McLaren) половин час преди края на сесията, но Фернандо Алонсо имаше последната дума. Испанецът излезе начело, след като първо спря хронометрите на 1:38.184, а впоследствие подобри своето лично постижение на 1:37.968, което се оказа и най-добрият резултат в края на деня.

Хамилтън остана втори, на две десети зад лидера, а Себастиан Фетел допълни челната тройка. За първи път от началото на сезона разликите на върха в таблицата са толкова малки, защото седмият Марк Уебър изостава само на шест десети зад Алонсо. Между двамата пилоти на Red Bull място намериха Михаел Шумахер (Mercedes), Фелипе Маса и Дженсън Бътън (McLaren). Нико Розберг (Mercedes GP) завърши осми, а челната десетка допълниха двамата пилоти на Renault Ник Хайдфелд и Витали Петров.

Втората сесия премина гладко за повечето отбори, но не и за Force India и Toro Rosso. До последно екипът на Виджей Маля работеше по автомобила на Пол ди Реста, с който Нико Хюлкенберг катастрофира по време на сутрешната сесия, и шотландецът завъртя само седем обиколки. Хайме Алгерсуари не можа да направи дори и една, след като неговият автомобил получи повреда в двигателя.

Третата свободна тренировка за Гран при на Европа е в събота от 12:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus