Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Барикело начело след първата тренировка

21.08.2009 11:34
Туит

Рубенс Барикело (Brawn GP) бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Европа. Лука Бадоер, който замени контузения Фелипе Маса в екипа на Ferrari, остана последен, на повече от три секунди зад бразилеца.

Ако се съди по резултатите от първата свободна тренировка за европейската Гран при, то предположенията, че Brawn GP са отстранили проблемите, които имаха с гумите в предишните няколко старта, и че McLaren ще хвърлят всички сили в развитието на MP4-24, се оказват напълно верни. Барикело даде най-добро време, а местата от второ до четвърто заеха Люис Хамилтън (McLaren), Хейки Ковалайнен (McLaren) и Дженсън Бътън (Brawn GP).

Първи под границата от 1:43 минути на уличното трасе във Валенсия слезе Хейки, който наскоро получи повече от ясно съобщение, че трябва да подобри представянето си или ще напусне Сребърните стрели в края на сезона. Това се случи 22 минути преди края на сесията, но само три по-късно неговият съотборник Люис Хамилтън излезе начело, макар и с нищожните 8 хилядни преднина.

Докато двамата пилоти на McLaren си оспорваха първото място обаче, Рубенс Барикело спря хронометрите на 1:42.460 минути четвърт час преди финала, което остана и най-доброто постижение за деня. Лидерът в шампионата Дженсън Бътън завърши на шест десети зад съотборника си, но резултатът му бе достатъчен за четвъртото място.

Себастиан Фетел изведе Red Bull на пета позиция, а Адриан Сутил се възползва от новия аеродинамичен пакет, който Force India подготви за старта във Валенсия, финиширайки на престижното шесто място. Челната десетка допълниха Казуки Накаджима (Williams), Марк Уебър (Red Bull), Фернандо Алонсо (Renault) и Кими Райконен (Ferrari).

Голям интерес провокираха днес и пилотите в дъното на колоната. Дебютантът Ромен Грожан, който замени Нелсиньо Пикет в екипа на Renault, завъртя 23 безпроблемни обиколки, но остана на седемнайсета позиция, близо на секунда зад своя съотборник Фернандо Алонсо. Далеч по-опитният от него Лука Бадоер обаче трябваше да се задоволи с последното място, тъй като резултатът му бе с цели три секунди по слаб от този на лидера Рубенс Барикело.

Коментари
comments powered by Disqus