Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Фетел се върна в челото на грида

26.06.2010 15:01
Туит

Себастиан Фетел спечели осмия полпозишън за Red Bull от девет състезания този сезон. Германецът спря хронометрите на 1:37.587 минути в третия решителен квалификационен тур за Гран при на Европа.

Още едно доказателство за това, че Red Bull разполага с най-доброто шаси за старта във Валенсия и че F-duct системата на отбора работи перфектно, е второто място на Марк Уебър. В първия сектор при последната си бърза обиколка австралиецът изоставаше само на една хилядна от времето на Фетел, но впоследствие разликата достигна 75.

Победителят от последните два старта Люис Хамилтън (McLaren) завърши трети, но неговият съотборник Дженсън Бътън отново не можа да се възползва в максимално добра степен от техниката на McLaren и остана на незавидната седма позиция.

Новата конфигурация на изпускателните тръби на F10 явно има резултат, тъй като Ferrari пласира двамата си пилоти в челната петица, като Фернандо Алонсо завърши четвърти, а Фелипе Маса пети.

По автомобила на Renault също има сериозни промени за старта във Валенсия, които позволиха на Роберт Кубица да даде най-добро време в първия квалификационен тур. В третия решителен обаче полякът трябваше да се задоволи с шестото място. Неговият съотборник Витали Петров също взе участие в Q3, но остана десети.

Williams подготвят изцяло нов пакет за старта на „Силвърстоун” след две седмици, но пистата във Валенсия се оказа изключително подходяща и за двамата пилоти на отбора, естествено, и за F-duct системата на британците. Шампионът в GP2 сериите Нико Хюлкенберг не само че участва в Q3 за първи път от Гран при на Малайзия, а и завърши осми, изпреварвайки далеч по-опитния си съотборник Рубенс Барикело, който утре ще стартира от девета позиция.

Най-голямата изненада в квалификациите за Гран при на Европа поднесе отборът на Mercedes. Рос Браун и неговият екип вложиха огромни усилия в развитието на новата изпускателна система, която да оптимизира работата на дифузора на FW32, но в крайна сметка Нико Розберг остана дванайсети на грида, а седемкратният световен шампион Михаел Шумахер – петнайсети.

Стартът за Голямата награда на Европа е утре от 15:00.

Коментари
comments powered by Disqus