Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Кубица най-бърз преди квалификациите

23.08.2008 12:49
Туит

Пилотът на BMW Sauber Роберт Кубица бе най-бърз в третата последна тренировка за Гран при на Европа. Полякът завърши сесията с резултат 1:38.754 минути, който е най-доброто постижение за новото трасе във Валенсия от началото на уикенда.

Падналият през дъжда нощ затрудни пилотите в началото на сесията, тъй като настилката на уличното трасе във Валенсия отново беше замърсена. Водещите отбори по традиция изчакаха по-малките тимове да разчистят асфалта, което стана причина за сериозни размествания в челото по време на финалните от позволените 60 минути. С последната си бърза обиколка Роберт Кубица оглави класирането 1:38 преди края на сесията, което бе достатъчно да завърши на първа позиция.

Екипът на Toro Rosso използва третата тренировка за симулация на квалификационни обиколки с празни резервоари. Ето защо Себастиан Фетел и Себастиен Бурде оглавяваха класирането през по-голяма част от времето. Французинът бе на крачка от второто място, но при последната си бърза обиколка Нико Розберг (Williams) мина пред него. Фетел също се смъкна надолу в подреждането, за да завърши с шесто време.

Доброто квалификационно темпо на Williams демонстрира и вторият пилот на отбора Казуки Накаджима, който остана на четвърта позиция , като само на шест хилядни зад него завърши най-добре представилият се от претендентите за победата – Фелипе Маса (Ferrari).

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън даде седмо време след серия от грешки. Британецът се завъртя първо на последния завой, а две минути преди края на сесията – на четвърти. Челната десетка допълниха Ник Хайдфелд (BMW Sauber), Дейвид Култард (Red Bull) и Нелсиньо Пикет (Renault).

Дженсън Бътън (Honda) имаше технически проблеми по време на тренировката, но в края й записа резултат, отредил му дванайсетата позиция. Пред него финишира Марк Уебър, който загуби ценно време в началото на сесията заради неизправности в хидравличната система на болида на Red Bull. Любимецът на местните фенове Фернандо Алонсо остана тринайсети, тъй като допусна грешка при последната си бърза обиколка.

Двамата финландци Хейки Ковалайнен (McLaren) и Кими Райконен (Ferrari) работиха върху подготовката си за третия тур от квалификациите и логично с оглед на по-тежките болиди финишираха с 14-о и 15-о време.

Екипът на Toyota днес имаше най-големи затруднения. Тимо Глок даде шестнайсето време, а Ярно Трули дори не можа да запише бърза обиколка, след като пропусна почти цялата сесия заради повреда в скоростната кутия.

Интересен факт е, че първите тринайсет пилоти се вместиха в рамките на една секунда.

Коментари
comments powered by Disqus