Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Малдонадо изненада лидерите в първата тренировка

22.06.2012 12:31
Туит

Пастор Малдонадо започна Гран при на Европа с най-бързата обиколка в първата тренировка на уличното трасе във Валенсия. Пилотът на Williams изпревари с 8 стотни световния шампион Себастиан Фетел (Red Bull).

Първата свободна тренировка за Гран при на Европа стартира противно на очакванията при сравнително ниски температури (около 20 градуса) и облачно време. Вероятно това, както и зелената писта, бяха причините първият половин час на 90-минутната сесия да премине без особена активност от страна на водещите отбори. Впоследствие Mercedes и Lotus започнаха да си оспорват лидерската позиция, но изненадващо, малко след началото на вторите 45 минути, Пасто Малдонадо изведе отбора на Williams на върха с време 1:40.890.

Този резултат в крайна сметка остана най-добрият до карирания флаг, въпреки че температурата на асфалтовата настилка се покачи до 32 градуса. В края на сесията обаче пилотите на Red Bull демонстрираха много добро темпо и то със значително по-износени гуми. Фетел на няколко пъти бе на крачка от това да прескочи Малдонадо, но в крайна сметка завърши на 81 хилядни зад него, а на 94 остана третият Марк Уебър, който също както своя съотборник имаше възможност да тества новата аеродинамична конфигурация в задната част на RB8.

Дженсън Бътън (McLaren) завърши четвърти, но въпреки това не изглеждаше да се чувства комфортно в своя автомобил. Британецът първо имаше проблеми с DRS системата, а впоследствие – с баланса при спиране, въпреки че направи множество корекции по окачването на MP4-27. Неговият съотборник Люис Хамилтън работеше далеч по-спокойно и независимо от осмата си позиция остава фаворит за предстоящото състезание.

Докато при McLaren видими промени по автомобила нямаше, то при Ferrari ъпдейтите отново бяха налице, което бе и причината Алонсо и Маса да работят главно върху еволюцията на автомобила, а не върху скоростта в къси серии. Двукратният световен шампион завърши на пета позиция, а Фелипе Маса остана едва четиринайсети.

Пол ди Реста изненадващо изведе Force India на шестото място, докато големите очаквания към Mercedes в крайна сметка приключиха със седмата позиция на Нико Розберг и деветата на Михаел Шумахер. Lotus също не бе на очакваното ниво. Кими Райконен допълни челната десетка, докато вторият от старта в Канада Ромен Грожан бе единайсети.

Втората тренировка за Гран при на Европа започва в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus