Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Райконен с най-добро време следобед

22.08.2008 16:19
Туит

Кими Райконен излезе начело след втората свободна тренировка за Гран при на Европа във Валенсия. Пилотът на Ferrari спря хронометрите на 1:39.477 минути и изпревари с 20 хилядни втория Фернандо Алонсо (Renault).

Четири минути преди финала на сесията Алонсо оглави класирането с резултат 1:39.497 минути, постигнат с по-мекия комплект гуми. При последния си опит обаче Райконен излезе пред него с минималните 20 хилядни преднина.

Дженсън Бътън (Honda) изненадващо завърши трети, след като подобно на Алонсо във финалния етап на сесията направи квалификационна симулация с мекия комплект гуми. Челната петица допълниха Фелипе Маса (Ferrari) и Люис Хамилтън (McLaren).

McLaren диктуваше темпото по време на сутрешната тренировка, но Ferrari демонстрира тотално превъзходство следобед. Петнайсет минути преди финала на позволените 90 Райконен и Маса заемаха първа и втора позиция, като една-единствена хилядна разделяше двамата. За кратко Алонсо и Бътън поставиха под въпрос първото място за Скудерията, но в края на сесията Кими отново излезе начело. McLaren заложи на по-консервативна програма – Хамилтън остана пети, а победителят от миналия старт Хейки Ковалайнен – шести.

Подгласникът на Хейки от Будапеща Тимо Глок отново демонстрира добра форма. Пилотът на Toyota даде седмо време, изпреварвайки Роберт Кубица (BMW Sauber) и Нелсиньо Пикет (Renault). Джанкарло Фисикела изненадващо изведе отбора на Force India, оборудвал своя болид с новата скоростна кутия със система за бърза смяна на предавките, в челната десетка.

Подобно на сутрешната сесия повечето пилоти се опазиха от сериозни грешки. Голяма част от тях обаче посетиха зоната за сигурност покрай втория завой. Нико Розберг бе на крачка от катастрофата, след като изгуби контрол над своя автомобил в последния сектор на пистата и направи серия от завъртания. За щастие пилотът на Williams спря на време, а движещият се пред него Марк Уебър предвидливо се изнесе встрани.

Гран при на Валенсия продължава с третата свободна тренировка, която е утре от 12:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus