Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Уебър бе най-бърз в първата сесия

24.06.2011 12:41
Туит

Марк Уебър (Red Bull) зададе темпото в първата свободна тренировка за Гран при на Европа. Австралиецът завърши на цели осем десети пред втория Виталий Петров (Renault).

Първата свободна тренировка за осмия кръг от началото на сезона във Формула 1 започна сравнително спокойно, въпреки че Рос Браун изпрати и двамата състезатели на Mercedes на пистата още при появата на зелените светлини. Тестовият пилот на Force India Нико Хюлкенберг обаче бе най-активен в тази част от сесията и съвсем логично оглави класирането двайсетина минути след старта. Германецът направи серия от бързи обиколки, но точно след една от тях изгуби контрола над своя автомобил в завой номер 12 и се заби в предпазните заграждения.

След като автомобилът на Force India бе отстранен от трасето и жълтите флагове отстъпиха място на зелените, водещите състезатели започнаха да си разменят лидерската позиция. Най-активен в това отношение бе Фернандо Алонсо (Ferrari), който вдигна летвата на 1:41.239 в средата на тренировката. Отговорът на Марк Уебър обаче се изразяваше в три рекордни тура, като последният от тях остана и най-добрият до финала – 1:40.403.

Виталий Петров (Renault) изненадващо излезе на втора позиция, след като подобри само с 12 хилядни резултата на Алонсо, а четвъртото място окупира Люис Хамилтън, следван от Ник Хайдфелд (Renault) и Фелипе Маса (Ferrari).

Хамилтън и неговият съотборник Дженсън Бътън, който завърши седми, не използваха активно DRS системата на McLaren, което е и причината за слабите им времена. Себастиан Фетел (Red Bull) също се концентрира главно върху работата по състезателните настройки и финишира едва шестнайсети. Резултатите на Бътън и Фетел все пак можеха да са и по-добри, но две минути преди края Тимо Глок се завъртя на пети завой и провали опитите на голяма част от състезателите да запишат най-бързите си обиколки на финала на сесията.

Втората свободна тренировка за Гран при на Европа започва в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus