Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Европа: Втората тренировка бе за Фетел

22.06.2012 16:25
Туит

Себастиан Фетел записа най-бързата обиколка във втората свободна тренировка на уличното трасе във Валенсия, където се провежда осмият кръг от Формула 1. Първите 15 пилоти влязоха в рамките на една секунда.

Втората тренировка за Гран при на Европа протече при значително по-високи температури спрямо първата и условията на пистата доближиха тези, които се очакват за състезанието в неделя. Това, както и фактът, че по време на следобедната сесия тимовете обикновено работят и с двата комплекта гуми, бе причината за много голяма активност от тяхна страна още в самото начало на сесията.

Камуи Кобаяши (Sauber) записа първата конкурентна обиколка, въпреки че блокира своите гуми на последния завой, но моментално времето му бе подобрено от това на Фетел. Последваха отлични турове за Дженсън Бътън (McLaren), Фернандо Алонсо (Ferrari), Пастор Малдонадо (Williams), Люис Хамилтън (McLaren), Михаел Шумахер (Mercedes) и Нико Розберг (Mercedes) преди Бътън да сложи меките гуми половин час след началото.

От този момент нататък започнаха квалификационните симулации, в които Себастиан Фетел се оказа най-бърз. 34 минути преди финала двукратният световен шампион измести Михаел Шумахер от първата позиция с резултат 1:39.334, който остана в челото на таблицата с времената до края на сесията. Нико Хюлкенберг (Force India) и Кауми Кобаяши също бяха по-бързи от пилота на Mercedes и изненадващо се наредиха на втора и трета позиция.

И най-малката грешка или трафик даваха сериозно отражение върху класирането, тъй като първите 15 се вместиха в рамките на една секунда. Ето защо резултатите от втората тренировка не представят реално разпределението на силите, но пък петото място на Бруно Сена в комбинация с първото на Пастор Малдонадо от сутрешната тренировка демонстрират отличната скорост, която отборът на Williams моментално намери на уличното трасе във Валенсия.

Пол ди Реста вкара и вторият автомобил на Force India в топ 6, а Фернандо Алонсо остана седми. Пилотът на Ferrari обаче показа отлично състезателно темпо с медиум гумите на Pirelli, които използва за най-дългата си серия. Ромен Грожан (Lotus), Марк Уебър (Red Bull) и Нико Розберг допълниха челната десетка, като специално Уебър се оплакваше от работата на своята трансмисия при свалянето на предавките в началото на сесията.

Третата свободна тренировка за Гран при на Европа започва в събота от 12:00.

Коментари
comments powered by Disqus