Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Франция: Алонсо радва феновете на Renault

20.06.2008 16:06
Туит

Фернандо Алонсо записа най-бързата обиколка във втората свободна тренировка за Гран при на Франция. Испанецът спря хронометрите на 1:15.778 минути, което е с половин секунда по-слабо постижение от това на Фелипе Маса сутринта. Бразилецът остана втори, а неговият съотборник в екипа на Ferrari Кими Райконен допълни челната тройка.

Четвърти завърши пилотът на McLaren Люис Хамилтън, който изпревари с по-малко от десета класиралия се изненадващо на пета позиция Себастиан Фетел (Toro Rosso). Победителят от последното състезание Роберт Кубица остана шести, а Хейки Ковалайнен (McLaren) не можа да се пребори за нещо повече от седмото място.

Пилотите на Ferrari и McLaren си разменяха лидерските позиции по време на първите 45 минути. Хамилтън вдигна летвата с най-бърза обиколка малко след началото на сесията, но петнайсет минути по-късно Фелипе Маса излезе начело. Бразилецът не се задържа дълго на върха, защото първо Ковалайнен, а после Райконен подобриха постижението му.

В средата на тренировката Маса отговори с 1:15.854 минути и изпревари с една десетва своя съотборник, но в заключителните моменти Фернандо Алонсо излезе на пистата с мекия комплект гуми и малко количество гориво на борда на R28, за да оглави класирането с резултат 1:15.778 минути.

Малко преди финала на сесията всички в бокса на Renault изтръпнаха, защото на последния шикан Алонсо за момент изгуби контрол над своя автомобил. Впоследствие обаче бившият световен шампион овладя болида и се измъкна невредим от критичната ситуация. Испанецът далеч не беше единственият пилот, допуснал грешка по време на втората сесия. Хамилтън, Ярно Трули и Маса се „разходиха” по чакъла в завоя „Ещорил”. Пилотът на McLaren повреди предното крило на своя болид и за кратко бе принуден да прекъсне сесията си, а Маса провали бързата си обиколка с мекия комплект гуми. Бразилецът сгреши и на изхода от „Имола”, където трудности имаха също Нелсиньо Пикет (Renault) и Адриан Сутил (Force India). За щастие нито един от пилотите не катастрофира.

Следобедната тренировка бе значително по-оспорвана от сутрешната сесия. В края на позволените 90 минути първите тринайсет се побраха в рамките на една секунда. Себастиан Фетел сътвори изненадата, като завърши на пета позиция. Пилотът на Toro Rosso използва мекия комплект гуми за най-бързата си обиколка и изпревари с 19 хилядни петия Роберт Кубица. В челната десетка попаднаха още Ковалайнен (McLaren), Хайдфелд (BMW Sauber), Пикет (Renault) и Култард (Red Bull).

На финала на сесията пилотите тестваха новата система за ограничаване на скоростта при кола за сигурност на пистата, която в момента ФИА разработва.

Коментари
comments powered by Disqus