Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Алонсо зададе темпото

22.07.2011 12:42
Туит

Фернандо Алонсо (Ferrari) бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Германия. Двамата пилоти на Red Bull Марк Уебър и Себастиан Фетел допълниха челната тройка.

Алонсо, който спечели първата си победа преди две седмици на „Силвърстоун”, бе единственият пилот, който слезе под границата от 1:31 минути в първата тренировка. Това се случи в самия край на сесията, като испанецът бе един от малкото състезатели, които направиха квалификационна си симулация в този момент. Съотборникът му Фелипе Маса завърши четвърти, но на повече от седем десети зад Алонсо.

Фетел излезе начело в средата на първата тренировка и впоследствие подобри на два пъти своето постижение, но в крайна сметка се смъкна на трета позиция на финала, изоставайки с 51 хилядни спрямо своя съотборник Марк Уебър.

McLaren отново не бе на нивото на Ferrari и Red Bull, за което свидетелстват петото място на Люис Хамилтън и шестото на Дженсън Бътън. Челната десетка допълниха Нико Розберг (Mercedes), Адриан Сутил (Force India), Нико Хюлкенберг, който замени за първата свободна тренировка Пол ди Реста, и Михаел Шумахер (Mercedes).

Промените по болида на Renault явно на този етап не дават резултат, защото Виталий Петров със старата конфигурация на ауспуховата система завърши единайсети, а Ник Хайдфелд с новата даде едва петнайсето време. Същевременно германецът трябваше да прекара известно време в гаража заради прегряване на част от компонентите в тази зона.

Втората свободна тренировка на пистата „Нюрбургринг” започва в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus