Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Фетел си върна първото място

23.07.2011 13:11
Туит

Себастиан Фетел излезе начело след третата свободна тренировка, а съотборникът му Марк Уебър завърши втори. Ферандо Алонсо (Ferrari) изостава само на две десети и със сигурност ще затрудни в максимална степен двамата пилоти на Red Bull при опита им да спечелят десетия пореден полпозшън за австрийски тим.

По традиция третата свободна тренировка протече значително по-активно от двете петъчни, като водещите отбори стартираха своята подготовка двайсетина минути след старта. Двамата пилоти на Mercedes Михаел Шумахер и Нико Розберг започнаха да си разменят лидерската позиция, а впоследствие Люис Хамилтън (McLaren), Серхио Перес (Sauber), Фернандо Алонсо, Дженсън Бътън (McLaren) и Себастиан Фетел (Red Bull) за кратко водеха колоната.

Марк Уебър (Red Bull) също се намеси в битката за първото място, като той регистрира най-доброто време с по-твърдите гуми (1:32.986) преди Фетел да го изпревари с 18 хилядни. Междувременно обаче Нико Розберг вече тестваше със софт опцията на Pirelli и с лекота излезе начело, а впоследствие вдигна летвата и на 1:31.694 двайсетина минути преди края.

Квалификационните симулации на Ferrari и Red Bull обаче бяха значително по-убедителни от тези на Mercedes и McLaren. Фернандо Алонсо спря хронометрите на 1:31.138 и заслужено оглави класирането, но със страхотен втори сектор Уебър мина пред него с аванс от 89 хилядни въпреки трафика в третия. Последната дума все пак имаше Фетел, който сглоби и трите сектора във финалния си тур и стана единственият пилот, вдигнал летвата на 1:30 минути.

Люис Хамилтън свали вчерашната разлика от една секунда спрямо лидера до 662 хилядни и завърши четвърти, а неговият съотборник Дженсън Бътън допълни челната петица.  С шестото си място Нико Розберг отново изпревари деветия Михаел Шумахер, който имаше сериозни проблеми с баланса при опитите си с мекия комплект. Фелипе Маса също не успя да се възползва от по-доброто темпо на софт опцията и остана на секунда зад съотборника си Фернандо Алонсо, заемайки седмото място.

В челната десетка попаднаха Адриан Сутил (Force India), Шумахер и Пастор Малдонадо (Williams), докато екипът на Renault продължава да изпитва затруднения, доказателство за което са единайсетата позиция на Виталий Петров, тринайсетата на Хайдфелд и фактът, че автомобилът на германеца отново бе оборудван със старата изпускателна система.

Квалификациите за Гран при на Германия започват в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus