Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Люис безапелационен и във втората сесия

18.07.2008 16:07
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) стана автор на най-бързата обиколка и във втората тренировка за Гран при на Германия. 23-годишният британец спря хронометрите на 1:15.025 минути, което е близо с половин секунда по-добро постижение от резултата му тази сутрин.

Двамата пилоти на Ferrari Фелипе Маса и Кими Райконен финишира съответно втори и трети, като изоставането им спрямо Хамилтън е цели седем десети. Другият представител на McLaren – Хейки Ковалайнен, даде четвърто време.

Следобедната сесия бе далеч по-монотонна от първата, тъй като трасето изсъхна напълно и отборите работеха по сходни програми. Въпреки това при първата си бърза обиколка Люис Хамилтън бе на крачка от контакта със Себастиан Бурде, който междувременно бе върнал газта. Въпреки проблемите британецът вдигна летвата на 1:15.817 минути, като този резултат го остави в челото до 50-ата минута на сесията, когато Фелипе Маса оглави класирането с време 1:15.722.

Във финалните от позволените 90 минути голяма част от пилотите направиха квалификационна симулация с по-мекия комплект гуми. Люис Хамилтън се възползва от това предимство и при последната си бърза обиколка спря хронометрите на 1:15.025 минути. Очакваше се и Райконен да подобри резултата на Маса, но загуби време в последния сектор, за да завърши трети.

Също с последната си бърза обиколка Марк Уебър се изкачи до пета позиция. По-рано пилотът на Red Bull имаше проблеми с електрониката на своя болид, които ограничиха пробега му до 25 тура. Фернандо Алонсо (Renault) финишира шести, но изоставането му спрямо лидера Хамилтън е 1,2 секунди.

Челната десетка допълниха Нико Розберг (Williams), двамата пилоти на BMW Sauber Роберт Кубица и Ник Хайдфелд, както и Дейвид Култард (Red Bull).

В един момент от сесията Себастиан Фетел (Toro Rosso) се движеше трети, но на финала й се смъкна до единайсета позиция. Неговият съотборни Себастиен Бурде отново имаше технически проблеми и логично завърши осемнайсети.

Два интересни момента разнообразиха следобедната тренировка. Първо Тимо Глок (Toyota) изгуби контрол над своя автомобил и буквално прелетя през зоната за сигурност в този участък на пистата, а по-късно Рубенс Барикело (Honda) направи изключително зрелищно завъртане в първия завои. И двамата обаче без проблеми продължиха подготовката си за предстоящите квалификации.

Коментари
comments powered by Disqus