Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Германия: Първата тренировка бе за Бътън

20.07.2012 12:47
Туит

Дженсън Бътън (McLaren) записа най-добро време в първата тренировъчна сесия за Гран при на Германия. Променливи атмосферни условия посрещнаха пилотите на „Хокенхайм“, което в крайна сметка даде своето отражение върху резултатите.

Леки капки дъжд маркираха началото на първата свободна тренировка в Германия, но трасето бе достатъчно сухо, за да могат пилотите да започнат програмите си. Най-големи промени имаше по автомобила на McLaren, чиито радиаторни кутии бяха изцяло ревизирани. Това бе и една от причините Люис Хамилтън и Дженсън Бътън да не губят много време и да започнат максимално бързо подготовката си.

Петнайсет минути след началото на сесията Бътън спря хронометрите на 1:16.595, което изненадващо се оказа и най-доброто време, тъй като над „Хокенхайм“ отново започна да вали и сцеплението спадна драстично. Двамата пилоти на Sauber Камуи Кобаяши и Серхио Перес дори за кратко излязоха с интермедиа гуми, макар че условията не го налагаха.

В края на свободната тренировка спря да ръми, което даде възможност на Люис Хамилтън да се изкачи до второто място. Фернандо Алонсо изведе Ferrari на трета позиция, но имаше проблеми с баланса най-вече в завой номер 12. Именно там тестовият пилот на Williams Валтери Ботас допусна лека грешка, която обаче доведе до катастрофата му в 13-и.

Жълтите знамена, които се появиха в последния сектор заради автомобила на Ботас в зоната за сигурност, означаваха, че времената няма как да бъдат подобрени. Това остави Михаел Шумахер (Mercedes) на четвърта позиция, а Серхио Перес завърши с пети резултат. Челната десетка допълниха още Нико Хюлкенберг (Force India), Нико Розберг (Mercedes), Фелипе Маса (Ferrari), Пастор Малдонадо (Williams) и Ромен Грожан (Lotus). Съотборникът на Грожан Кими Райконен тества новата двойна DRS система на Lotus, но остана едва петнайсети.

Втората свободна тренировка за Гран при на Германия започва в 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus