Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Испания: Бътън оглави колоната след втората тренировка

11.05.2012 16:21
Туит

Дженсън Бътън бе най-бърз във втората свободна тренировка на пистата „Каталуня” в Испания. Пилотът на McLaren изпревари с близо две десети световния шампион Себастиан Фетел (Red Bull).

И втората тренировка в Барселона протече при отлични атмосферни условия, като температурата на въздуха бе малко под 30 градуса, а на пистата – около 45. Това позволи на повечето тимове да изпълнят докрай програмите си и да работят главно върху подобряване на състезателното темпо. Преди това обаче всички пилоти с изключение на Нараин Картикеян (HRT), който така и не записа време заради проблем с електрониката, направиха и няколко квалификационни обиколки с меките гуми.

Разликата между „софт” и „хард” опциите на Pirelli ясно пролича при първия квалификационен тур на Жан-Ерик Верн (Toro Rosso), който четвърт час след началото сложи меките гуми и излезе начело. Малко по-късно обаче Себастиан Фетел спря хронометрите на 1:23.563 и окупира първото място.

Дженсън Бътън се оплакваше от масивно недозавиване при първото си излизане на пистата с по-твърдите гуми, но това не му попречи да оглави класирането 54 минути преди финала след съответните настройки и прехода към софт опцията на Pirelli. Неговото постижение - 1:23.399, бе и най-доброто за деня, тъй като във втората половина на сесията акцентът бе върху дългите серии.

Зад Фетел остана Нико Розберг (Mercedes), въпреки че германецът записа рекорден втори сектор. Четвъртият Люис Хамилтън (McLaren) пък се оплакваше от прекалено дългите предавки на своята трансмисия.

Трафикът остави Кими Райконен и Ромен Грожан на пета и шеста позиция, но и двамата пилоти на Lotus показаха впечатляващо темпо в дълги серии. Зад тях завърши Марк Уебър (Red Bull), въпреки че австралиецът за кратко се „разходи” в зоната на сигурност на четвърти завой половин час преди края. Челната десетка допълниха Михаел Шумахер (Mercedes), Камуи Кобаяши (Sauber) и Нико Хюлкенберг (Force India).

Третата свободна тренировка за Гран при на Испания е от 12:00 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus