Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Испания: Фетел изведе Red Bull начело в тренировките

07.05.2010 16:56
Туит

Себастиан Фетел изведе Red Bull до първото място в таблицата с времената след втората свободна тренировка преди неделната Гран при на Испания във Формула 1.

Пилотите на McLaren Люис Хамилтън и Дженсън Бътън зададоха темпото в първата сесия, но Red Bull демонстрира очакваното си предимство на пистата „Каталуня“ с меките гуми в края на 90-минутната тренировка.

Фетел беше единственият пилот, който падна под 1:20 мин.за обиколка и записа време с две десети по-добро от това на своя съотборник Марк Уебър. Австралиецът дълго оглавяваше подреждането, след като беше най-бърз с твърдите смески на Bridgestone.

Двойката на Red Bull се откъсна на шест десети от останалата част от колоната, в която разликата между третия и деветия също беше в рамките на шест десети.

Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер отново спечели битката за третото място в таблицата с времената. Подобно на сутрешната тренировка той изпревари своя съотборник в Mercedes Нико Розберг, който остана седми във втората сесия.

Пилотът на Ferrari Фернандо Алонсо записа четвърто време, след като значително повиши скоростта си с меките гуми и даде резултат от 1:20.854 мин.

Хамилтън, който беше най-бърз в първата сесия, се движеше втори след Уебър, но до края на втората тренировка подобри времето си само с две десети, докато останалите пилоти на пистата не спираха да вдигат темпото с меките гуми. В крайна сметка той зае пето място, докато съотборникът му в McLaren Дженсън Бътън остана девети.

Пилотът на Renault Роберт Кубица се класира на шесто място, пред Розберг и Фелипе Маса с Ferrari, а Адриан Сутил допълни първата десетка.

Педро де ла Роса направи първите си бързи обиколки за уикенда, след като преди обяд получи повреда в скоростната кутия на своя Sauber. Испанецът завъртя 37 тура на домашното си трасе и даде 11-о време.

Lotus отново се представи най-силно от новите отбори, като този път Ярно Трули изпревари Хейки Ковалайнен. Бразилецът Лукас ди Граси записа 21-и резултат със стария болид на Virgin Racing, докато Тимо Глок остана последен с обновената му версия.

Втората тренировка беше прекъсвана само веднъж заради катастрофата на Нико Хюлкенберг. Младият германец изпусна своя Williams на излизането на обратната права, прекоси зоната за сигурност и повреди предната и задната част на болида си при удара в стената.

Пилотът на Toro Rosso Хайме Алгерсуари също прекрати преждевременно участието си в тренировката, но само три мунити преди нейния край, след като автомобилът му спря край пистата.

Коментари
comments powered by Disqus