Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Испания: Хамилтън беше най-бърз в първата тренировка

07.05.2010 13:14
Туит

Люис Хамилтън беше най-бърз в първата свободна тренировка преди Гран при на Испания на пистата „Каталуня“.

Световният шампион за 2008 г. записа време 1:21.134 мин., а неговият съотборник и лидер във временното класиране Дженсън Бътън даде втори резултат (+0.538 сек.) и затвърди доброто представяне на McLaren.

Пилотите на Red Bull Марк Уебър и Себастиан Фетел първи зададоха темпото на „Каталуня“ и на пръв поглед нямаше да имат сериозна конкуренция. Но след това първо Михаел Шумахер и Бътън, а след това и Хамилтън подобриха най-доброто постижение на Уебър от 1:22.011 мин.

Седемкратният световен шампион даде трето време с 1:21.716 мин., но настоящият носител на титлата го изпревари с едва 0.044 сек. В последния половин част от сутрешната сесия не настъпиха промени в подреждането, след като отборите преминаха на тестове с по-голямо количество гориво в болидите си.

Вторият пилот на Mercedes Нико Розберг допълни първата шестица, а Фернандо Алонсо с Ferrari се вмъкна между тандема на Renault Роберт Кубица и Витали Петров. Японецът Камуи Кобаяши зае последното свободно място в десетката със своя Sauber.

Веднага след него се наредиха Себастиен Буеми с Toro Rosso и Фелипе Маса с втория болид на Ferrari. Тестовият пилот на Force India Пол ди Реста записа 13-и резултат като заместник на титуляра Адриан Сутил. Младокът се класира с две места по-напред от съекипника си Витантонио Лиуци, а между двамата се вмъкна Хайме Алгерсуари (Toro Rosso).

Австриецът Кристиан Клийн, който преди дни беше обявен като резерва в HRT, за първи път през този сезон излезе на пистата като седна в болида на Карун Чандок. Той даде 22-о време, което беше с половин секунда по-бързо от това на втория пилот на екипа Бруно Сена.

Финландецът Хейки Ковалайнен записа най-добър резултат от състезателите на новите тимове с 18-о време. Въпреки проблемите с педала за газта той беше с близо секунда по-бърз от съотборника си в Lotus Ярно Трули и с около две пред основните си съперници в дъното на колоната.

Тимо Глок изкара за първи път на пистата обновения болид на Virgin Racing, с който регистрира 20-и резултат. Другият пилот на тима Лукас ди Граси беше с три десети по-бавен със старата версия на автомобила.

Williams беше вторият отбор, който разполага само с един променен болид за състезанието в Барселона. Ветеранът Рубенс Барикело се нареди на 16-о място в таблицата с времената, въпреки че имаше проблеми с маслената система в новата версия на Williams. Бразилецът беше малко по-бърз от съекипника си Нико Хюлкенберг, който спря на пистата десет минути преди края на сесията заради повреда в двигателя.

Педро де ла Роса дори не успя да направи и една бърза обиколка, след като скоростната кутия в неговия Sauber го предаде едва в третия тур след излизането от бокса.

Коментари
comments powered by Disqus