Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Агресивна стратегия за световния шампион

12.09.2009 19:54
Туит

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта на италианската Гран при. Спечелилият полпозишън Люис Хамилтън (McLaren) ще разчита на най-къса първа серия обиколки.

Болидът на британеца (заедно с пилота и горивото) тежи 653,5 кг, а този на втория Адриан Сутил е с 1,5 кг по-лек, което означава, че двамата ще посетят за първи път бокса в рамките на една и съща обиколка или най-много с разлика от един тур.

С агресивна първа серия ще започне и третият Кими Райконен (662 кг), докато тримата пилоти зад него Хейки Ковалайнен (683 кг), Рубенс Барикело (688,5 кг) и Дженсън Бътън (687 кг) също имат отличен шанс за победата с оглед на факта, че ще заложат на много по-късно първо спиране.

Двамата представители на Toyota Ярно Трули (703 кг) и Тимо Глок (708,6 кг) вероятно ще рискуват с едно-единствено спиране в утрешното състезание, както и завършилите на последните четири позиции – Казуки Накаджима (706,2 кг), Нико Розберг (708,6 кг), Себастиен Буеми (706 кг)  и Хайме Алгерсуари (706 кг).

 

 пилот  отбор  кг
 1. Л. Хамилтън  McLaren-Mercedes  653.5
 2. А. Сутил
 Force India-Mercedes
 655.0
 3. К. Райконен
 Ferrari  662.0
 4. Х. Ковалайнен  McLaren-Mercedes  683.0
 5. Р. Барикело  Brawn GP  688.5
 6. Дж. Бътън  Brawn GP  687.0
 7. В. Лиуци  Force India-Mercedes  679.5
 8. Ф. Алонсо
 Renault  677.5
 9. С. Фетел  Red Bull-Renault  682.0
 10. М. Уебър  Red Bull-Renault
 683.0
 11. Я. Трули  Toyota  703.0
 12. Р. Грожан  Renault  699.8
 13. Р. Кубица  BMW Sauber  697.5
 14. Дж. Фисикела  Ferrari  690.0
 15. Н. Хайдфелд  BMW Sauber  697.5
 16. Т. Глок  Toyota  709.8
 17. К. Накаджима  Williams-Toyota  706.2
 18. Н. Розберг  Williams-Toyota  708.6
 19. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  706.0
 20. Х. Алгерсуари  Toro Rosso-Ferrari  706.0
Коментари
comments powered by Disqus