Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Бътън беше най-бърз в първата сесия

10.09.2010 14:16
Туит

Световният шампион Дженсън Бътън беше най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Италия на популярната писта „Монца“.

Пилотът на McLaren записа време от 1:23.693 мин., а само на 0.97 сек. зад него се нареди Себастиан Фетел, с което демонстрира силното темпо на Red Bull. Тройката допълни вторият състезател на британците Люис Хамилтън, а тримата останаха единствените с резултат под 1:24 мин.

В началото на 90-минутната сесия отборите тестваха различни настройки на своите болиди, а първите бързи обиколки започнаха някъде в средата на тренировката.

Екипът на Toro Rosso изпробва своята система F-duct за първи път, с което новаците Lotus, Virgin racing и HRT останаха единствените тимове без революционното за този сезон приспособление за обдухване на задното крило.

Хамилтън първи записа бърза обиколка, която беше подобрявана няколко пъти преди Бътън да запише най-силния резултат за сутринта. Пилотът на Renault Роберт Кубица и Нико Розберг с Mercedes допълниха водещата петица в таблицата с времената, а шести се нареди Марк Уебър в втория болид на Red Bull.

Италианецът Витантонио Лиуци записа седма позиция за Force India на домашната си писта, с което изпревари тандема на Ferrari Фернандо Алонсо и Фелипе Маса. Седемкратният световен шампион Михаел Шумахер се класира десети, докато тест пилотът на индийците Пол ди Реста постави 12-и резултат.

Тимо Глок беше най-бърз от пилотите на новите отбори, като със своя Virgin остана на 0.8 сек. от основната група, чийто последен представител беше Хайме Алгерсуари (Toro Rosso). Пилотът на Lotus Хейки Ковалайнен пропусна голяма част от сесията заради проблеми в хидравликата на болида и остана 21-и.

Още по-големи неприятности имаше Бруно Сена. В бокса механиците на бразилеца забелязаха изтичане на спирачната течност в неговия HRT, а след като се появи на пистата спря след едва осем обиколки. Пилотът на Williams Рубенс Барикело също не завърши първата тренировка.

Коментари
comments powered by Disqus