Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Ferrari начело в първата тренировка

07.09.2007 14:09
Туит

Ferrari направи сериозна заявка за Гран при на Италия, след като в първата квалификационна сесия зае челните две позиции.

Въпреки че MP4-22 нямаше конкуренция на тестовете на “Монца” преди седмица, Кими Райконен оглави неофициалното класиране по време на първата тренировъчна сесия. Финландецът спря хронометрите на 1:22.446 минути още при първата си бърза обиколка, която се случи по средата на 90-минутната подготовка, като до финала нито един от пилотите не успя да подобри постижението му. Втори завърши Фелипе Маса, който изостана на 0,144 секунди от съотборника си.

McLaren бе далеч от темпото, което демонстрира на “Монца” преди седмица, като Хамилтън бе с две десети по-бавен от втория Маса. Лидерът в шампионата оглави класирането малко преди Райконен да запише най-бързата си обиколка, като във финалния си опит да подобри постижението на финландския си колега се завъртя още на първия завой.

Фернандо Алонсо пропусна по-голямата част от сесията заради технически проблем в първите обиколки. Той се присъедини към останалите пилоти на пистата за последния половин час, но на няколко пъти се разходи извън трасето. При първия си силен опит Алонсо успя да скъси дистанцията спрямо Райконен на седем десети, а в последната обиколка – на четири.

Състезателят на Williams Нико Розберг постигна най-добър резултат във втория ешелон, но той бе с цяла секунда по-бавен от Райконен.

Дженсън Бътън потвърди прогнозите, че Honda ще бъде на ниво за предстоящия старт поради спецификите на “Монца”, и завърши шести. Неговият съотборник Рубенс Барикело остана дванайсети, като едва в края на сесията се измъкна от дъното на таблицата, където традиционно наблюдаваме японския тим през сезон 2007.

Джанкарло Фисикела изведе Renault до седмата позиция, а зад него челната десетка попълниха пилотите на BMW Sauber Кубица и Хайдфелд и Трули с Toyota.

Гран при на Италия – първа тренировка

1. К. Райконен Ferrari 1:22.446 20 об.
2. Ф. Маса Ferrari + 0.144 17 об.
3. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 0.172 18 об.
4. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes + 0.394 12 об.
5. Н. Розберг Williams-Toyota + 1.026 21 об.
6. Дж. Бътън Honda + 1.222 21 об.
7. Дж. Фисикела Renault + 1.225 22 об.
8. Р. Кубица BMW Sauber + 1.257 22 об.
9. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.440 17 об.
10. Я. Трули Toyota + 1.519 29 об.
11. Х. Ковалайнен Renault + 1.630 21 об.
12. Р. Барикело Honda + 2.118 19 об.
13. Т. Сато Super Aguri-Honda + 2.141 15 об.
14. М. Уебър Red Bull-Renault + 2.149 22 об.
15. R.Р. Шумахер  Toyota 1:24.660  + 2.214 20 об.
16. А. Вурц Williams-Toyota + 2.243 29 об.
17. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 2.248 17 об.
18. Д. Култард Red Bull-Renault + 2.364 19 об.
19. А. Сутил Spyker-Ferrari + 2.684 24 об.
20. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 2.993 25 об.
21. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 3.002 25 об.
22. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 3.316 25 об.

Коментари
comments powered by Disqus