Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: ФИА не наказа Хамилтън

06.09.2015 22:32
Туит
Гран при на Италия: ФИА не наказа Хамилтън

Люис Хамилтън няма да бъде наказан заради по-ниско от позволеното налягане в гумите. В Италия британецът спечели 40-ата си победа и се откъсна на 53 точки пред втория Нико Розберг.

След двете спукани гуми на Розберг и Себастиан Фетел (Ferrari) в Белгия Pirelli промени минималното налягане, което отборите могат да заложат в сликовете на своите състезатели преди старта на всеки стинт. Пет минути преди старта на италианската Гран при ФИА направи проверка на част от отборите, като резултатите от теста на Mercedes не са покрили новите изисквания – при Хамилтън разликата е била 0.02 бара за задна лява гума, докато при Розберг – 0.07 за идентичната.

Тези отклонения са причината ФИА да повика представители на Mercedes и Pirelli след края на надпреварата, за да изясни ситуацията и евентуално да наложи наказание на Хамилтън. След съответните дискусии стюардите са установили, че налягането в гумите на британеца и на Нико Розберг е било в нормите, но се е понижило, тъй като покривалата за загряване на сликовете са били изключени по-рано.

"След изслушването на техническия делегат, представители на отборите и на Pirelli, стюардите установиха, че налягането в гумите на съответните състезатели е било на нивата, посочени от Pirelli, когато са били монтирани върху автомобилите”, се казва в официалното съобщение на Федерацията.

„Стюардите са отбелязали, че покривалата са били изключени от източника на електроенергия, което е стандартна процедура, и че гумите са били с температура, значително по-ниска от максимално позволената при подгряване, когато ФИА е направила измерванията си на стартовата решетка. Температурата при тях се е различавала съществено спрямо тази на другите отбори, когато е направена проверката.”

„Стюардите са доволни, че отборът е следвал процедурите, заложени от производителя, които гарантират безопасното използване на гумите. Ето защо тяхното решение е да не предприемат последващи действия.”

Това решение на ФИА гарантира на Хамилтън аванс от 53 точки в челото на класирането при пилотите, след като съотборникът му Нико Розберг отпадна две обиколки преди края заради повреда в двигателя.

Коментари
comments powered by Disqus