Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Хамилтън бе най-бърз преди квалификацията

11.09.2010 13:09
Туит

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън беше най-бърз в последната изключително оспорвана тренировка преди квалификациите за Гран при на Италия във Формула 1, която събра първите петима в едва 0.226 сек.

Британецът използва своята система F-duct, за да изпревари конкурентите си от Red Bull и Ferrari Себастиан Фетел и Фернандо Алонсо. Първата петица допълниха вторият пилот на Скудерията Фелипе Маса и световният шампион Дженсън Бътън, докато претендентът за титлата Марк Уебър отново имаше проблеми с болида и остана със седмо време след едва девет направени обиколки.

McLaren доминира през първия час на сесията, в който Хамилтън поведе, а след него Бътън излезе начело без да използва F-duct. Шест минути преди края на заниманието шампионът постави меките гуми и записа 1:22.768 мин. преди Алонсо да зарадва тифозите с два поредни първи резултата, по-добрият от които 1:22.644 мин.

Няколко пилоти подобриха представянето на испанеца в първия сектор на „Монца“, но след това бяха възпрепятствани от трафика на пистата. Две минути преди развяването на карирания флаг Хамилтън „събра“ своята обиколка и свали границата до 1:22.498 мин.

Ответният опит на двукратния световен шампион беше възпрепятстван от Камуи Кобаяши (Sauber) в бързия „Параболика“, което накара Алонсо да размаха юмруци на японеца. Пилотът на Ferrari дори трябваше да се примири с третата позиция в таблицата с времената, след като в последния момент беше изпреварен и от Себастиан Фетел.

Маса даде по-добро време от Бътън и се изкачи до четвъртото място, въпреки че в една от обиколките си излетя при минаването през „Лесмо“. Така Бътън остана шести, следван от пилота на Mercedes Нико Розберг.

И последната свободна тренировка завърши преждевременно за Марк Уебър, чийто болид изведнъж загуби мощност и спря в първия шикан. Във втората си провалена заради техническа повреда сесия австралиецът направи само девет обиколки, а най-бързата от тях му отреди седма позиция.

Williams направи поредната си силна тренировка с деветото място на Нико Хюлкенберг и 11-ото на Рубенс Барикело. Двамата съотборници бяха разделени от пилота на Renault Роберт Кубица и Адриан Сутил с Force India.

Единственият неприятен момент в заниманието освен излизането на Маса в „Лесмо“ беше повторението на каскадата му от страна на Хайме Алгерсуари, но пилотът на Toro Rosso също успя да избегне бариерите.

Коментари
comments powered by Disqus