Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Хамилтън бе най-бърз във втората тренировка

07.09.2012 16:43
Туит

Люис Хамилтън изведе McLaren начело след втората свободна тренировка на „Монца“. Британецът изпревари с 38 хилядни своя съотборник Дженсън Бътън.

Втората сесия започна така, както и сутрешната свободна тренировка – със сериозна активност от страна на всички тимове от самото й начало. Още с първата си обиколка Кими Райконен (Lotus) излезе начело, след което обаче Дженсън Бътън даде най-добро време. Нико Розберг (Mercedes) и Фернандо Алонсо (Ferrari), който пропусна първия четвърт час заради принудителната смяна на двигателя, също за кратко оглавяваха класирането преди да започнат същинските квалификационни симулации.

Любопитното е, че от тях се възползваха единствено двамата пилоти на McLaren. Дженсън Бътън спря хронометрите на 1:25.328 в средата на сесията с рекорден сектор 1,  а няколко минути по-късно Хамилтън го изпревари с 38 хилядни  с много силно представяне във втория и третия сектор. Останалите водещи пилоти така и не можаха да запишат силни резултати с медиум гумите, което вероятно означава, че в неделя хард опцията отново ще е предпочитана.

Фернандо Алонсо завърши само на 20 хилядни зад Бътън, но серия от технически проблеми провалиха тренировката му. Първо проблем със спирачките го вкара в бокса, а последствие дефектира и скоростната му кутия. Съотборникът му Фелипе Маса, който излезе четвърти, пък остана без горния елемент на каската си, който осигурява достъпа на свеж въздух в нея.

Нико Розберг даде пети резултат, въпреки че бе инструктиран да връща газта по-рано заради DRS системата си, която при съотборника му в екипа на Mercedes Михаел Шумахер напълно отказа да работи. Това е и причината седемкратният световен шампион да завърши десети.

Кими Райконен (Lotus) не разполагаше с достатъчно скорост на правите, за да се бори с пилотите в челото и остана шести, а двамата пилоти на Force India Пол ди Реста и Нико Хюлкенберг заеха следващите две позиции в таблицата с времената. Челната десека допълниха Серхио Перес (Sauber) и Шумахер, а в секундата на лидера завършиха още Марк Уебър (Red Bull) и Жером д‘Амброзио (Lotus).

Третата свободна тренировка за Гран при на Италия започва в събота от 12:00 българско време. 

Коментари
comments powered by Disqus