Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: McLaren отвръща на удара

07.09.2007 17:09
Туит

Фернандо Алонсо доминира във втората свободна тренировка, предшестваща старта за Голямата награда на Италия. Двукратният световен шампион бе с цели осем десети по-бърз от втория Люис Хамилтън.

Заради технически проблем Алонсо пропусна голяма част от сутрешната тренировка. Това оказа негативно влияние върху резултатите му и той остана четвърти. Днес следобед обаче, по средата на 90-минутната сесия, пилотът на McLaren записа най-бърза обиколка - 1:22.386 минути. Рекордното постижение за деня испанецът реализира с мекия комплект на Bridgestone. Въпреки че останалата част от пилотите също заложи на “софт” опцията в края на тренировката, първата позиция на Алонсо нито за миг не бе застрашена.

Екипът на Ferrari не успя да повтори блестящото представяне от сутрешната сесия. Фелипе Маса остана едва шести, на цели 1,3 секунди от лидера и на една секунда от постижението си в първата тренировка. Бразилецът се завъртя на шикана “Роджия” и принуди Алонсо да напусне пистата, за да избегне евентуалния сблъсък.

Кими Райконен завърши осми. Причина за слабото представяне на финландеца е проблем в хидравликата на F2007, който прекрати тренировката му след петата обиколка. Кими изкара голяма част от деветдесетте минути в бокса, но на края на сесията все пак успя да се присъедини към своите колеги за седем финални обиколки.

Проблемите на Ferrari позволиха на Renault и Джанкарло Фисикела да намерят място в топ 3. Въпреки това следобедната тренировка не премина без притеснения за италианеца. Черен пушек от спирачките на R27 постави поредната въпросителна пред техническия екип на френския тим – проблем, който не се появи при нито един от останалите автомобили на пистата днес.

Роберт Кубица завърши четвърти, изпреварвайки Нико Розберг. Неговият съотборник Ник Хайдфелд остана седми и се вклини между двата болида на Ferrari. Място в топ 10 намериха още Хейки Ковалайнен и Алекс Вурц.

Освен с множеството малки пропуски на шиканите следобедната сесия ще се запомни и с червения флаг, предизвикан от Антъни Дейвидсън. Пилотът на Super Aguri спря на тревата между двата “Лесмо” и тъй като маршалите нямаха възможност безопасно да отстранят колата от пистата, тренировката бе прекратена за девет минути.

Гран при на Италия – втора тренировка

1. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes 1:22.386 30 об.
2. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 0.823 33 об.
3. Дж. Фисикела Renault + 1.198 38 об.
4. Р. Кубица BMW Sauber + 1.213 44 об.
5. Н. Розберг Williams-Toyota + 1.293 33 об.
6. Ф. Маса Ferrari + 1.336 27 об.
7. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.435 38 об.
8. К. Райконен Ferrari + 1.447 12 об.
9. Х. Ковалайнен Renault + 1.462 32 об.
10. А. Вурц Williams-Toyota + 1.495 32 об.
11. Я. Трули Toyota + 1.533 39 об.
12. Р. Шумахер Toyota + 1.536 29 об.
13. Дж. Бътън Honda + 1.751 36 об.
14. М. Уебър Red Bull-Renault + 1.942 31 об.
15. Р. Барикело Honda + 2.076 40 об.
16. Д. Култард Red Bull-Renault + 2.219 31 об.
17. Т. Сато Super Aguri-Honda + 2.942 27 об.
18. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 3.073 36 об.
19. А. Сутил Spyker-Ferrari + 3.145 24 об.
20. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 3.181 26 об.
21. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 3.477 40 об.
22. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 3.635 6 об.

Коментари
comments powered by Disqus