Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Проблеми за Райконен

08.09.2007 14:09
Туит

McLaren за втори път оглави класирането на свободните тренировки, предшестващи старта за Голямата награда на Италия. Финалната трета сесия обаче ще се запомни с катастрофата на пилота на Ferrari Кими Райконен.

Алонсо спря хронометрите в най-бързата си обиколка на 1:22.054 минути, което е най-доброто постижение за трите тренировъчни сесии. На по-малко от две десети зад него завърши вторият пилот на McLaren Люис Хамилтън. Фелипе Маса остана трети, а Ник Хайдфелд отново изведе BMW Sauber в челото с четвърти резултат. Партнираше му петият Роберт Кубица, който изпревари двата болида на Williams. Ярно Трули и Хейки Ковалайнен окупираха осмото и девето място с идентични времена, а Марк Уебър попълни челната десетка.

Най-интересният момент от третата тренировъчна сесия обаче бе катастрофата на Райконен. Финландският пилот имаше голям късмет, тъй като неговият автомобил изведнъж изхвърча при спирането за завоя “Аскари”, удари се в предпазната стена и се заби в гумените заграждения на пистата. F2007 бе напълно разрушен, но Райконен спокойно излезе от кокпита и се прибра в бокса на италианския тим.

Все още точните размери на щетите на са ясни, както и самата причина за инцидента. Катастрофата се случи по време на четвъртата обиколка на Кими, като до този момент неговото най-добро постижение бе 1:24.442, което го остави на незавидната 20-а позиция. 21 минути бяха необходими на маршалите да поправят гумените заграждения и да стартират отново тренировката.

Леки корекции бяха направени в зоната за сигурност на шикана “Роджия” преди началото на днешната тренировъчна сесия. Върху бордюрите бяха сложени допълнителни парчета, които да не позволяват на пилотите да атакуват прекалено агресивно завоите. Това се оказа проблем за Ралф Шумахер още в първата обиколка, когато болидът му удари високия бордюр и се завъртя.

В момента техническият екип на Ferrari активно работи върху колата на Кими и междувременно се опитва да установи причината за инцидента. Проблемите в Скудерията са добре дошли за пилотите на McLaren, които по всяка вероятност ще спечелят първите две места на предстоящите квалификации.

Гран при на Италия – трета тренировка

1. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes 1:22.054 10 об.
2. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 0.146 11 об.
3. Ф. Маса Ferrari + 0.561 11 об.
4. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 0.801 15 об.
5. Р. Кубица BMW Sauber + 1.233 14 об.
6. Н. Розберг Williams-Toyota + 1.400 13 об.
7. А. Вурц Williams-Toyota + 1.542 15 об.
8. Я. Трули Toyota + 1.618 16 об.
9. Х. Ковалайнен Renault + 1.618 12 об.
10. М. Уебър Red Bull-Renault + 1.654 13 об.
11. Дж. Бътън Honda + 1.749 15 об.
12. Р. Барикело Honda + 1.776 14 об.
13. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 1.799 14 об.
14. Дж. Фисикела Renault + 1.823 12 об.
15. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 1.888 12 об.
16. Т. Сато Super Aguri-Honda + 1.968 16 об.
17. Д. Култард Red Bull-Renault + 2.001 12 об.
18. Р. Шумахер Toyota + 2.113 13 об.
19. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 2.154 15 об.
20. К. Райконен Ferrari + 2.388 3 об.
21. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 2.682 17 об.
22. А. Сутил Spyker-Ferrari + 2.889 18 об.
Коментари
comments powered by Disqus