Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Италия: Шести пореден успех за Роси

04.06.2007 09:06
Туит

За шеста поредна година Валентино Роси бе най-бързият състезател на пистата „Муджело” за Голямата награда на Италия. Седемкратният шампион стартира колебливо, но по време на деветата обиколка излезе начело и с лекота запази лидерската позиция, за да фиксира най-добро време 42:42.385 минути.

Доктора бе трети на стартовата решетка, но заради специфичните настройки на мотоциклета на Yamaha още в началото изостана на осма позиция. Постепенно стратегията на отбора заработи и въпреки липсата на достатъчно скорост на дългата права, Роси демонстрираше изключително добри времена за цяла обиколка. По време на деветата любимецът на местната публика атакува успешно временния лидер Дани Педроса и излезе начело. До края на състезанието Валентино увеличи аванса си спрямо състезателя на Honda на близо 3 секунди и постигна втората си победа за сезон 2007.

„Шест последователни победи в Италия и общо осем, съвсем не е зле”, коментира шеговито Роси след финала. „Усещането, когато печеля тук, е винаги специално. Около пистата имаше много жълти флагове, което ме мотивира още повече.

Определено и времето ни помогна. Въпреки лошия старт, останах спокоен, тъй като имах добър ритъм и вярвах в качествата на машината.

Битката ни с Дани Педроса бе наистина приятна. Кейси Стоунър не намери място на подиума, което означава, че борбата за титлата започва отначало.”

Състезателят на Ducati, който спечели полпозишън и бе сочен за фаворит в италианската надпревара, остана четвърти, след като във финалните обиколки бе изпреварен от ветерана Алекс Барос. В началото на състезанието неговият съотборник Лорис Капироси поведе колоната, но допусна грешка и се смъкна до седма позиция.

С втората си победа за сезона Валентино Роси изравни постижението на Майк Дуан, който бе непрестанно на върха за Гран при на Италия в периода 1993 – 1998 година в стария клас до 500 кубика.

Гран при на Италия – класиране

1. В. Роси Yamaha 42:42.385
2. Д. Педроса Honda + 3.074sec
3. А. Барос Ducati + 5.956
4. К. Стоунър Ducati + 6.012
5. Дж. Хопкинс Suzuki + 13.244
6. Т. Елиас Honda + 19.255
7. Л. Капироси Ducati + 19.646
8. К. Вермюлен Suzuki + 22.810
9. М. Меландри Honda + 22.837
10. Н. Хейдън Honda + 24.413

Класиране при мотоциклетистите

1. К. Стоунър (Австралия) Ducati 115
2. В. Роси (Италия) Yamaha 106
3. Д. Педроса (Испания) Honda 82
4. М. Меландри (Италия)Honda 68
5. К. Вермюлен (Австралия) Suzuki 63
6. Дж. Хопкнс (САЩ) Suzuki 59
7. Л. Капироси (Италия) Ducati 47
8. Т. Елиас (Испания) Honda 45
9. А. Барос (Бразилия) Ducati 43
10. К. Едуардс (САЩ) Yamaha 39

Класиране при производителите

1 Ducati 118
2 Honda 109
3 Yamaha 106
4 Suzuki 82
5 Kawasaki 28
6 KR212V 4

Коментари
comments powered by Disqus