Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Канада: Маса начело след първата тренировка

06.06.2008 18:06
Туит

Пилотът на Ferrari бе най-бърз в първата тренировка, предшестваща старта за Голямата награда на Канада. Бразилецът се възползва от изсъхналата писта в края на сесията и спря хронометрите на 1:17.553 минути.

Гран при на Канада започна така, както предвиждаха прогнозите през седмицата – с мрачно време и дъжд. В началните минути на сесията единствено двамата пилоти на Force India излязоха на пистата, за да направят бързи обиколки. Когато дъждът спря и състезателната линия започна постепенно да изсъхва, съотборниците в екипа на Toyota Ярно Трули и Тимо Глок оглавиха класирането.

Един час след началото на сесията пилотите преминаха от интермедиа към гуми за суха писта и логично времената започваха да се подобряват с всяка изминала обиколка. Първо Кими Райконен (Ferrari), а после и Нико Розберг (Williams) паднаха под 1:20 минути, но разпределението на първите десетима най-бързи пилоти се случи едва на финала на тренировката. Показателен е фактът, че само за осем минути Дженсън Бътн (Honda) от четвърто се смъкна до последното двайсето място.

Фелипе Маса постигна най-добро време в последната си обиколка, като на 256 хилядни зад него остана Роберт Кубица. Отличното представяне на BMW Sauber допълни четвъртия тНик Хайдфелд. Между двамата място намери пилотът на McLaren Хейки Ковалайнен. Световният шампион Кими Райконен остана пети, а водачът във временното класиране Люис Хамилтън – шести, след като участва само във финалните седем минути на сесията.

Мократа писта и липсата на помощни системи затрудниха в максимална степен пилотите. Бътън, Трули, Алонсо, Пикет и Маса в отделни моменти от сесията губеха контрол над своите автомобили, но нито един от тях не се удари в предпазните заграждения.

Коментари
comments powered by Disqus