Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Канада: "Софт" и "супер софт" гуми

05.06.2007 17:06
Туит

Гран при на Канада ще бъде първото от двете северноамерикански състезания, които ни очакват през следващите два уикенда. За 38-ото издание на надпреварата в Канада Bridgestone ще предложи на отборите във Формула 1 „софт” и „супер софт” вариациите на Potenza, които трябва да гарантират оптимално добри резултати на 4,36-километровата писта „Жил Вилньов”, разположена на острова Нотр Дам в Монреал.

Гран при на Канада представлява сериозно предизвикателство за пилотите и техните автомобили, тъй като конфигурацията на трасето изисква на моменти много активно спиране. Бързите секции се прекъсват от остри и бавни завои, като последният от тях често принуждава пилотите да правят грешки. Успешното му преминаване е своеобразен тест за кандидатите за световната титла. Честото използване на спирачките означава, че гумите ще са подложени на по-висока от нормалното температура по време на състезанието.

Следващият старт в календара за сезон 2007 е на 17 юни в Съединените щати, за което Bridgestone е подготвил „медиум” и „софт” опцията на Potenza.

„Двете състезания в Северна Америка представляват сериозно предизвикателство за нашия екип от гледна точка на логистиката. На първо място имаме нужда от кораб, който да пренесе нужното оборудване. На второ - комплектите, които ще се използват в Канада, ще бъдат транспортирани от Австралия, а тези за САЩ – от Малайзия. Очевидно е, че преимуществата, които принципно имаме при стартовете, локализирани близо един до друг в рамките на два уикенда, този път не са налице”, коментира ръководителят в отдел „Операции на писта“ на Bridgestone Кийс ван дер Гринт.

„Предизвикателството по отношение на организацията е сериозно, но за щастие разполагаме с висококвалифициран персонал, който ще гарантира осигуряването на нужното оборудване на точното място… Най-големият проблем по време на състезанието е високото натоварване на спирачките. Температурата, която се отделя при използването им, е висока, което означава, че и гумите ще са подложени на нетипични температури. По подобие на Монте Карло, все пак пистата използва уличната мрежа на Монреал, първоначално трасето ще бъде сериозно замърсено и много хлъзгаво, което ни накара да изберем двата най-меки комплекта на Bridgestone Potenza. Задачата на техническите екипи, които трябва да настроят по такъв начин автомобилите, че да не износват прекомерно гумите, съвсем няма да бъде лесна, особено в началото на състезателния уикенд, поради високите скорости и прогнозите за високи температури.”

Коментари
comments powered by Disqus