Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Фетел и Уебър оглавиха класирането

15.04.2011 06:43
Туит

Red Bull окупира челните позиции в първата тренировка за Гран при на Китай, след като Себастиан Фетел даде най-добро време, а Марк Уебър остана на шест десети зад него.

Първата свободна тренировка на пистата в Шанхай по недвусмислен начин демонстрира превъзходството, което екипът на Red Bull има в началото на сезон 2011. Люис Хамилтън бе първият от водещите пилоти, който оглави таблицата с времената двайсетина минути след началото на сесията, като малко по-късно и неговият съотборник Дженсън Бътън за кратко се озова на първото място, но Уебър и Фетел бързо взеха нещата в свои ръце. Първо австралиецът измести McLaren от върха, а впоследствие Фетел стана първия състезател, паднал под границата от 1:40 минути.

Това се случи точно в момента, когато сесията бе преполовена, а 35 минути преди края й отново Фетел записа рекорден тур – 1:38.739, като този резултат остана и най-добрият до появата на карирания флаг. На шест десети зад него финишира Марк Уебър, а третият Люис Хамилтън остана на повече от две секунди зад световния шампион. Вероятно пасивът на McLaren не е толкова драстичен, тъй като Хамилтън и четвъртият Бътън изпробваха някои нови решения по MP4-26, но със сигурност на двамата пилоти ще им бъде много трудно да се противопоставят на конкурентите си от Red Bull с оглед на показаното в първата сесия.

Ник Хайдфелд бе една от жертвите на сутрешната тренировка. Пилотът на Renault изгуби контрола над своя автомобил при едно от агресивните си минавания върху бордюрите на десети завой и се заби в предпазните заграждения 25 минути преди края на сесията, но въпреки това завърши на пето място. Неговият съотборник Виталий Петров пък остана девети.

И днес Ferrari не бе на очакваното преди началото на сезона ниво. Фелипе Маса завърши шести, а Фернандо Алонсо – 12-и, но не резултатите от първата свободна тренировка трябва да притесняват феновете на Скудерията, а сериозните проблеми, които двамата пилоти изпитваха с баланса на своя автомобил.

Серхио Перес (Sauber) завърши седми, а зад него остана другият дебютант през този сезон Пастор Малдонадо (Williams). Венецуелецът обаче едва ли може да бъде доволен от своето представяне, след като 12 минути преди края се завъртя на пети завой и остана в зоната за сигурност. Челната десетка зад деветия Петров допълни Себастиан Буеми (Toro Rosso) с последния си бърз тур.

Втората тренировка за Гран при на Китай започва в 09:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus