Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Хамилтън отново ще стартира първи

11.04.2015 10:26
Туит
Гран при на Китай: Хамилтън отново ще стартира първи

Люис Хамилтън спечели трети пореден полпозишън и ще потегли първи в Китай. Нико Розберг остана само на 42 хилядни зад съотборника си в екипа на Mercedes.

Хамилтън имаше категорично предимство спрямо Розберг по време на свободните тренировки, но квалификацията бе изключително напрегната и за двамата. При първите опити в Q3 двукратният световен шампион вдигна летвата на 1:35.782, като Розберг нямаше отговор на неговия резултат. В края на вторите бързи обиколки обаче Нико покачи темпото, докато Хамилтън изоставаше. На финала 42 хилядни разделиха двамата, като полпозишънът отново бе за британеца.

Mercedes избра много по-консервативна стратегия за квалификацията спрямо Гран при на Малайзия и прескочи Q1 само с по-твърдите гуми. Това гарантира по един нов комплект на Розберг и Хамилтън за състезанието, което ще ги направи по-малко уязвими спрямо пилотите на Ferrari. Дори и да завърши с едно спиране по-малко, третият на стартовата решетка Себастиан Фетел едва ли има шанс отново за победата с оглед разликата в темпото между Скудерията и Mercedes.

Двамата съотборници в екипа на Williams Фелипе Маса и Валтери Ботас изненадващо изпревариха шестия Кими Райконен (Ferrari), който допусна серия от малки грешки в последната си бърза обиколка. Зад него завърши Даниел Рикардо (Red Bull) - единственият пилот с двигател на Renault в топ 10. Дългите прави на "Шанхай" са причината за слабото представяне на френските двигатели, но това не е единственият проблем за Red Bull. Спирачките на Даниил Квят прегряваха постоянно, като Рикардо също имаше притеснения в тази насока по време на тренировките.

Ромен Грожан (Lotus) завърши осми, а челната десетка допълниха двамата пилоти на Sauber Луиш Фелипе Насър и Маркус Ериксон. McLaren отново не прескочи Q1, въпреки че темпото на Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън бе изключително обещаващо в началото на състезателния уикенд. Пълните резултати може да видите тук.

Гран при на Китай стартира в неделя от 09:00 българско време.  

Коментари
comments powered by Disqus