Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: "Хард" и "медиум" гуми

04.10.2007 09:10
Туит

Два старта остават до финала на сезона във Формула 1 – Гран при на Китай и на Бразилия. За старта в Шанхай японският производител Bridgestone ще предложи на своите клиенти двете най-твърди опции на състезателната Potenza – “хард” и “медиум”.

Хирохиде Хамашима, ръководител в развойния отдел на Bridgestone Motorsport

Пистата “Шанхай” подлага гумите на сериозни изпитания. Поради тази причина сме избрали двете най-твърди каучкови смеси.

Страничните сили, които въздействат върху гумите, са изключително високи. Очакваме поява на грейнинг особено при предна лява гума. Причината е увеличаващият се радиус на завой номер две и завой номер тринайсет, където има страничен наклон.

Вероятно и при гумите на задната ос също ще е налице грейнинг. Конфигурацията на трасето изисква настройки със средни нива на аеродинамично прилепяне, тъй като “Шанхай” разполага с две дълги прави, но и с множество технични завои.

Отборите и техните пилоти са изправени пред сериозното предизвикателство, да намерят точните настройки на автомобила, които да им позволят максимално ефективна употреба на гумите ни.

Коментари
comments powered by Disqus