Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Отново Розберг

18.04.2009 07:44
Туит

Нико Розберг даде най-добро време в третата последна тренировка преди квалификациите за Гран при на Китай. За шести път от началото на сезона пилотът на Williams е начело в неофициалното класиране за най-бърза обиколка, но дали скоростта в тренировките най-накрая ще даде своето отражение и в състезателно темпо?

Ярно Трули изведе Toyota на втора позиция, а Люис Хамилтън затвърди прогреса на McLaren с трети резултат. Една хилядна раздели четвъртия Дженсън Бътън (Brawn GP) от класиралия се изненадващо пети Нелсиньо Пикет (Renault).

Тренировката определено не започна по план за Розберг. В края на загряващата обиколка германецът се озова в чакъла край входа на питлейна, повтаряйки грешката на Хамилтън през 2007 година. В този случай обаче маршалите помогнаха на Нико да се върне на асфалта и впоследствие – в бокса. 20 минути по-късно пилотът на Williams отново бе на пистата и спря хронометрите на 1:36.968 минути.

Преди завръщането на Розберг Кими Райконен (Ferrari) бе начело в неофициалното класиране, въпреки че световният шампион за 2007 година се завъртя в третия завой само миг, след като регистрира най-бързата си обиколка. Девет минути след като предостави на Нико челната позиция, Кими отново даде най-добро време, подобрявайки с 47 хилядни постижението на германеца. В този момент обаче Ярно Трули се възползва от доброто темпо на супер софт гумите в рамките на единична обиколка и оглави класирането с шест десети аванс.

По всичко изглеждаше, че Трули ще задържи първата си позиция, след като дори Бътън с меките гуми даде с една десета по-слабо време. В последните минути на сесията обаче Розберг вдигна летвата на 1:36.133 минути и изпревари със 139 хилядни италианеца. Хамилтън се пребори за третото място, а Бътън изненадващо остана четвърти, на една хилядна пред Пикет. Фелипе Маса (Ferrari), Хейки Ковалайнен (McLaren) и Казуки Накаджима (Williams) оформиха челната осмица.

Тимо Глок (Toyota) завъртя само шест обиколки и бе принуден да се върне в бокса заради проблем със скоростната кутия. Механиците на японския тим работиха до последно върху неговия автомобил, като не е изключено германецът да бъде изместен с пет места назад на стартовата решетка заради принудителната смяна на трансмисията. Двамата пилоти на Red Bull също имаха трудности. Марк Уебър и Себастиан Фетел получиха идентични повреди в силовото предаване, които ограничиха програмите им съответно на осем и седем обиколки.

Двукратният световен шампион Фернандо Алонсо също прекара голяма част от последната тренировка в бокса. Испанецът, който се отказа от допълнителните 80 к. с. на KERS за старта в Китай, завъртя скромните шест обиколки преди да поеме към гаража.

Стартът на квалификациите за Голямата награда на Китай е от девет часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus