Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Първа редица за Red Bull

17.04.2010 08:55
Туит

Себастиан Фетел спечели четвъртия полпозишън за Red Bull от началото на сезона, а неговият съотборник Марк Уебър завърши втори. Фернандо Алонсо (Ferrari) се пребори за третото място въпреки, че състезателният уикенд за него започна с поредния блокирал двигател.

Другият пилот, който ще стартира от втора редица, е Нико Розберг (Mercedes GP). Третата остана за двамата представители на McLaren Дженсън Бътън и Люис Хамилтън, въпреки че MP4-25 доминираше в петъчните свободни тренировки.

Квалификацията за Гран при на Китай бе може би най-оспорваната от началото на сезона, въпреки че Себастиан Фетел спечели третия си полпозишън за годината, а Red Bull – четвъртия. Преди решителната трета сесия обаче по всичко личеше, че Хамилтън ще триумфира, тъй като той бе най-бързият пилот в Q1 и Q2. При първите опити в Q3 силите бяха до голяма степен изравнени, но въпреки че допусна минимална грешка в последния завой, Фетел все пак се озова начело.

Следваха обаче решителните последни бързи обиколки, като екипът на McLaren изведе своите пилоти на пистата три минути преди края на сесията. Хамилтън направи два „лилави” сектора, но в третия забави темпото и остана на шест стотни зад Фетел. Броени секунди след него Бътън пресече стартфиналната права и въпреки че подобри времето на своя сътборник, не му достигнаха девет хилядни, за да спечели полпозишъна.

Най-интересното тепърва предстоеше. Марк Уебър, който бе най-бърз в тренировката тази сутрин, изненадващо оглави класирането с резултат 1:34.806. Последва и най-бързият тур на Фернандо Алонсо, но той бе достатъчен едва за второто място. В крайна сметка обаче Фетел бе абсолютно безгрешен при последния си опит и отново си върна първата позиция, като подобри резултата на Уебър близо с три десети. Алонсо остана трети, а Нико Розберг записа четвъртото най-добро време.

Бътън и Хамилтън ще стартират съответно пети и шести, като една от вероятните причини за това се корени в скоростната кутия на MP4-25, която правеше проблеми и на двамата днес. Седми остана Фелипе Маса (Ferrari), а Михаел Шумахер (Mercedes GP), последният представител на Голямата четворка, завърши девети. По традиция другите двама участници в топ 10 бяха осмият Роберт Кубица (Renault) и десетият Адриан Сутил (Force India).

Рубенс Барикело (Williams) бе само на крачка от това да изхвърли бившия си съотборник Михаел Шумахер от третата квалификациона сесия, но не му достигнаха 3 стотни и утре ще потегли от единайсета позиция. Стартът за Голямата награда на Китай ще бъде даден в 10:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus