Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Себ бе най-бърз преди квалификациите

16.04.2011 07:04
Туит

Себастиан Фетел (Red Bull) записа своеобразен хеттрик, след като бе най-бърз и в третата свободна тренировка. Отново McLaren бе основният конкурент на австрийския тим и отново Марк Уебър имаше проблеми с KERS системата си.

Третата свободна тренировка доказа предположенията от първите две, че Себастиан Фетел и Red Bull са на светлинни години пред конкуренцията. Германецът бе най-бързият пилот днес както с твърдия комплект гуми, така и с мекия, като в рекордния му тур, записан пет минути преди края на сесията, определено се криеше значително количество резерв.

За кратко двамата пилоти на McLaren имаха възможност да бъдат начело в класирането, но Фетел така и не им остави шанс, подобрявайки с 208 хилядни резултата на втория Дженсън Бътън и с 405 хилядни този на третия Люис Хамилтън. На отличната четвърта позиция завърши Нико Розберг, който доказа, че наистина прогресът в екипа на Mercedes или поне за китайската Гран при е налице.

След вчерашните проблеми Фернандо Алонсо (Ferrari) определено не се чувстваше уверен в своя автомобил. Все пак с финалната си бърза обиколка двукратният световен шампион прогресира до петото място. Неговият съотборник Фелипе Маса остана шести с пасив от цяла секунда.

Виталий Петров загатна за потенциала на Renault със седмо място, докато другият представител на базирания в Енстоун тим Ник Хайдфелд, бе единайсети. Германецът вчера разби две от предните крила на R31 и нямаше друг избор освен да кара със старата специфкация.

Адриан Сутил затвърди отличното впечатление, което вчера екипът на Fore India остави, с осми резултат, а челната десетка допълниха Михаел Шумахер (Mercedes GP) и съотборникът му Пол ди Реста. Каква е причината в нея да не присъства вторият пилот на Red Bull, може да отгатнете сами. Марк Уебър отново получи повреда в KERS и завъртя само 5 обиколки, като в крайна сметка завърши едва петнайсети.

Квалификациите за Гран при на Китай започват в 09:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus