Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Шумахер бе най-бърз във втората тренировка

13.04.2012 09:35
Туит

Михаел Шумахер записа най-бързата обиколка във втората тренировка за Гран при на Китай. Пилотът на Mercedes изпревари с близо две десети най-бързия от сутринта Люис Хамилтън (McLaren).

Фетел, който използва старата спецификация на ауспуховите тръби на Red Bull RB8 за разлика от своя съотборник Марк Уебър, бе първият от водещите пилоти, поставили меките гуми по време на втората сесия. Това веднага се отрази на темпото на световният шампион и той излезе начело с 1:36.578. Четири минути по-късно Фетел вече оглавяваше класирането с резултат 1:36.160 и остана там в рамките на следващите 20 минути.

Отличната скорост на правите, с която автомобилите на Mercedes разполагат благодарение на F-duct системата, изведе Михаел Шумахер на първа позиция 37 минути преди финала. Този резултат не бе подобрен до края на втората свободна тренировка, тъй като през последния половин час отборите се концентрираха върху дългите серии с много гориво и времената се влошиха драстично.

Най-бързият от сутринта Люис Хамилтън остана на втора позиция, а Себастиан Фетел и съотборникът му в екипа на Red Bull Марк Уебър завършиха съответно трети и четвърти.

Нико Розберг не можа да се възползва от предимството на Mercedes на правите, което го остави на пета позиция с десета аванс спрямо шестия Дженсън Бътън (McLaren). За разлика от Хамилтън световният шампион за 2009 г. определено не се чувстваше добре на пистата и имаше сериозни затруднения с блокирането на предна лява гума. Челната десетка допълниха Камуи Кобаяши (Sauber), двамата пилоти на Force India Пол ди Реста и Нико Хюлкенберг, както и победителят от Гран при на Малайзия Фернандо Алонсо.

Заради хлъзгавата писта голяма част от пилотите изпробваха зоните за сигурност на „Шанхай”, но единственият по-сериозен инцидент бе на Тимо Глок. Пилотът на Marussia изненадващо загуби контрол над своя автомобил при подхода към първи завой и се заби странично в загражденията. Маршалите обаче бързо отстраниха неговия болид от опасната зона и не се налагаше тренировката да бъде спирана, а Глок пое към медицинския център за задължителните изследвания с леки оплаквания в областта на лявата ръка.

Третата свободна тренировка за Гран при на Китай започва в събота от 6:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus