Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Китай: Заявка за Бътън

17.04.2009 10:15
Туит

Дженсън Бътън (Brawn GP) оглави класирането след втората свободна тренировка за Гран при на Китай. Само на 25 хилядни зад него завърши пилотът на Williams Нико Розберг.

Бътън и неговият съотборник в екипа на Brawn GP Рубенс Барикело доминираха през по-голяма част от сесията, но с една от последните си бързи обиколки Нико Розберг намери място между двамата, като само 25 хилядни не му достигнаха да се пребори за лидерската позиция.

Голяма част от пилотите започнаха днес следобед работа по мекия комплект гуми, който провокира множество критики вчера. Фернандо Алонсо дори заяви, че в състезателно темпо разликата в представянето между супер софт и медиум опцията може да достигне цели шест секунди заради бързата деградация на мекия каучук. В рамките на една обиколка супер софт версията на Bridgestone Potenza демонстрира отлични времена днес, но грейнингът и износването й затрудниха в максимална степен пилотите.

Екипът на Red Bull демонстрира отлично темпо във втората свободна тренировка. Марк Уебър завърши с четвърти резултат, а неговият съотборник Себастиан Фетел – с пети. Германецът обаче трябваше преждевременно да напусне пистата заради проблем с окачването на RB5.

Ярно Трули изведе Toyota на шеста позиция, а в последните минути на сесията Казуки Накаджима (Williams) се пребори с Тимо Глок (Toyota) за седмото място.

От представителите на четирите най-влиятелни отбора за последните години – McLaren, Ferrari, Renault и BMW Sauber, само деветият Ковалайнен намери място в челната десетка, въпреки че Сребърните стрели демонстрираха прекрасно темпо по време на първата тренировка.

Съотборникът на Хейки Люис Хамилтън остана тринайсети, двамата представители на Ferrari – Фелипе Маса и Кими Райконен – съответно дванайсети и четиринайсети, Пикет и Алонсо – шестнайсети и деветнайсети, а Кубица и Хайдфелд – седемнайсети и осемнайсети.

Най-сериозни затруднения на пистата в Шанхай днес обаче срещнаха пилотите на Force India. Адриан Сутил завърши на престижната единайсета позиция, но след серия завъртания. Проблеми със стабилността на своя автомобил имаше и Джанкарло Фисикела, който остана последен.

Коментари
comments powered by Disqus