Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Корея: Хамилтън оглави класирането след първата тренировка

22.10.2010 05:47
Туит

Люис Хамилтън бе най-бърз в първата тренировка за Гран при на Корея, въпреки че пропусна голяма част от сесията. Роберт Кубица (Renault) и Нико Розберг (Mercedes) допълниха челната тройка.

Дебютът на Южна Корея във Формула 1 започна така, както всички предполагаха – с много ниски нива на сцепление върху новата асфлатова настилка и с отчаяни опити на пилотите да задържат своите автомобили на трасето. Постепенно обаче условията на „Йеонгам” се подобриха и Марк Уебър (Red Bull) първи от лидерите записа обиколка за време.

За това до каква степен промените на пистата оказваха ефект върху таблицата с класиранията говори фактът, че резултатът на Хайме Алгерсуари (Toro Rosso), регистриран в самото начало на сесията, и този на Хамилтън, постигнат минута преди края й, се различаваха приблизително с 40 секунди. Преди обаче британецът да запише своята най-бърза обиколка, се случиха серия от промени във водачеството, като в дадени моменти от тренировката Михаел Шумахер (Mercedes GP), Нико Хюлкенберг (Williams), Себастиан Фетел (Red Bull), Нико Розберг и Дженсън Бътън (McLaren) оглавяваха класирането.

Времената от първата свободна тренировка в никакъв случай не са показателни за разпределението на силите, но някои тенденции вече са ясни. Първата е, че проблемите за Люис Хамилтън не са приключили с Гран при на Япония, тъй като британецът прекара голяма част от втората половина на сесията в гаража, където механиците на McLaren работеха по задната част на неговия болид. Втората е, че ефектът на F-duct системата и мощността на двигателя е огромен не само в първия сектор, но и във времената за цяла обиколка. Може би това е причината Фетел и Уебър да останат едва на четвърта и седма позиция, въпреки че са на ниво във втория и третия сектор.

Ниското сцепление стана причина за серия грешки от страна на пилотите, включително и на Фелипе Маса, който на два пъти напусна пистата, но като цяло сесията премина спокойно, дори и за Ferrari. Единственият по-голям проблем бе излитането на Бруно Сена (HRT) в комбинацията от завои 7 и 8, провокирано от повреда в окачването. Ярно Трули (Lotus) също пропусна голяма част от тренировката заради проблеми със скоростната кутия.

Коментари
comments powered by Disqus