Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Малайзия: Хамилтън започна с най-бърза обиколка

23.03.2012 05:19
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) завърши на половин секунда пред Себастиан Фетел (Red Bull) в първата свободна тренировка за Гран при на Малайзия, втори кръг за сезон 2012 във Формула 1

Прогнозите преди началото на състезателния уикенд в Малайзия сочеха, че още в петък ще започне да вали. Първата свободна тренировка обаче премина при отлични атмосферни условия, което даде възможност на повечето отбори да изпълнят първоначално зададените програми и да направят базовите настройки на своите автомобили. Това важи с пълна степен за Люис Хамилтън, който в средата на сесията спря хронометрите на 1:38.021 и по този начин си гарантира първото място в таблицата с времената. Неговият съотборник в екипа на McLaren Дженсън Бътън обаче остана девети, след като теч на масло бе причината той да прекара втората половина на тренировката в гаража.

Себастиан Фетел бе най-добре представилият се пилот след Хамилтън, но разликата между двамата бе повече от половин секунда, което потвърждава предположенията, че на „Сепанг” автомобилите на McLaren вероятно ще се още по-бързи от това, което видяхме в Австралия. Прогнозите, че Mercedes ще се борят за полпозишъна тук заради двете дълги прави, обаче поне засега изглеждат неоснователни, тъй като третият Нико Розберг и завършилият зад него Михаел Шумахер останаха на осем десети зад Хамилтън.

Ромен Грожан (Lotus) отново демонстрира страхотно темпо и даде пето време, въпреки че в началото на сесията имаше проблеми с фиксирането на едно от своите задни колела. Той бе и последният пилот, завършил в секундата на Хамилтън, тъй като шестият Марк Уебър (Red Bull) остана на 1.071 от британеца, следван от Кими Райконен (Lotus). В челната десетка място намериха още двамата пилоти на Force India Пол ди Реста и Нико Хюлкенберг, които бяха разделени от Дженсън Бътън.

Отличното представяне на Williams от Австралия вероятно ще продължи и на „Сепанг”, тъй като тестовият пилот на британците и настоящ шампион в GP2 сериите Валтери Ботас завърши на единайсета позиция, въпреки че не се чувстваше комфортно в болида на Бруно Сена заради разликата във височината между двамата. Неговият резултат е още по-впечатляващ на фона на това, че титулярът на Williams Пастор Малдонадо остана зад него на дванайсета позиция.

Проблемите в екипа на Ferrari пък продължават с пълна сила, въпреки че F2012 получи модифицирано предно крило за старта в Малайзия. Фелипе Маса завърши тринайсети с новото шаси на Скудерията, а Фернандо Алонсо – едва петнайсети, като двамата определено не работеха в квалификационно темпо, но и определено изостават драстично спрямо водещите отбори на Red Bull и McLaren.

Втората свободна тренировка за Гран при на Малайзия започва в 08:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus