Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Малайзия: Марк отново бе над всички

08.04.2011 10:42
Туит

И във втората свободна тренировка за Гран при на Малайзия Марк Уебър бе най-бързият пилот на „Сепанг”. Само на 5 хилядни зад австралиецa остана Дженсън Бътън (McLaren).

Втората сесия бе преполовена, когато водещите състезатели започнаха да излизат на пистата с мекия комплект гуми и малко гориво в резервоарите за задължителните в този етап от подготовката квалификационни симулации. Михаел Шумахер (Mercedes GP) първи зададе темпото с време 1:38.088, но 48 минути преди края Себастиан Фетел (Red Bull) подобри с цяла една секунда неговия резултат. Марк Уебър бе в същата обиколка, когато спря хронометрите на 1:36:876, като това се оказа и най-доброто постижение за втората свободна тренировка и уикенда на „Сепанг” въобще. В един момент изглеждаше, че Дженсън Бътън има шанс да изведе  McLaren на първа позиция, но само 5 хилядни не му достигнаха.

И ако предимството на Red Bull в късите серии с меките гуми не бе толкова осезаемо, то при опитите с твърдия комплект и с пълни резервоари момчетата на Кристиан Хорнер имаха тотално надмощие. И Фетел, и Уебър бяха с едни гърди пред съперниците си, като австралиецът явно се чувстваше по-комфортно при подобни условия и единствен слезе под границата от 7 секунди пасив спрямо квалификационната симулация, записана от самия него в средата на сесията.

Дженсън Бътън запази втората си позиция, а неговият съотборник в екипа на McLaren Люис Хамилтън завърши трети. Четвъртото място бе за Себастиан Фетел, но то категорично не отговаря, на потенциала, който се крие в автомобила на Red Bull.

Единствените сериозни конкуренти на австрийския тим явно остават пилотите на McLaren, защото петият Михаел Шумахер завърши на повече от секунда зад Уебър. Ferrari явно също изостава драстично, тъй като Фелипе Маса завърши едва шести, а Фернандо Алонсо – девети.  Между тях място намериха Нико Розберг (Mercedes GP) и Ник Хайдфелд (Renault). Бързия Ник, подобно на своя съотборник Виталий Петров, пропусна голяма част от сесията заради техническите проблеми, които отборът имаше в първата тренировка.

Проблеми имаше и Пастор Малдонадо, който катастрофира на питлейна при едно от влизанията си в бокса и създаде допълнителна работа на механиците на Williams. Все пак венецуелецът завърши единайсети, а пред него челната десетка допълни Хайме Алгерсуари (Toro Rosso).

Третата свободна тренировка е в събота от 08:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus