Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Малайзия: Полпозишън за Маса

07.04.2007 11:04
Туит

Фелипе Маса ще стартира от първа позиция Гран при на Малайзия. Пилотът на Ferrari постигна резултат 1:35.043 при последната обиколка в квалификациите и изпревари с три десети втория Фернандо Алонсо.

Финалните секунди на третата и последна квалификационна сесия се оказаха решаващи за конфигурацията на стартовата решетка. Първо Кими Райконен постигна най-бързата обиколка, след което Алонсо излезе с едни гърди напред. Последната дума обаче имаше Фелипе Маса, който след отличното представяне по време на петъчните свободни тренировки отново бе най-бърз и направи сериозна заявка за титлата.

Кими Райконен, който остана трети, бе с близо половин секунда по-бавен от своя съотборник в екипа на Ferrari, вероятно вследствие на по-голямото количество гориво, което е имало на борда на неговия F2007. Айсмен завъртя само седем обиколки по време на свободната тренировка в събота сутрин, което е показател, че Жан Тод и компания имат известни притеснения относно надеждността на двигателя на F2007.

Люис Хамилтън за пореден път демонстрира сериозно самочувствие. Младият англичанин отново ще потегли от втора редица на стартовата решетка, след като и в Австралия, и в Малайзия фиксира четвърто време.

Ник Хайдфелд, който се оплакваше от настройките на своя автомобил заради решението на д-р Марио Тайсен да използва младока Себастиен Фетел по време на първата свободната тренировка в петък, явно се е справил отлично с корекциите по F1.07 в събота сутрин. Германецът ще стартира от пета позиция, а неговият съотборник Роберт Кубица - от седма.

Квалификациите оставиха смесени чувства в екипа на Williams. Нико Розберг намери място сред шестимата най-бързи пилоти, но Алекс Вурц остана на незавидната двайсета позиция. Опитният австриец имаше проблеми със скоростната кутия на своя FW29 и не можа да преодолее първата квалификационна сесия.

Ярно Трули и Ралф Шумахер гарантираха на Toyota осмо и девето място на стартовата решетка. В първата десетка намери място и пилотът на Red Bull Renault Марк Уебър.

За пореден път екипа на Renault трябва да се примири с посредствените резултати, които R27 демонстрира. Хейки Ковалайнен, който по време на свободната тренировка в събота отново имаше проблеми с горивната помпа, остана на единайсета позиция. Въпреки че на последната обиколка младокът допусна греша и напусна за кратко пистата, той се представи по-добре от опитния си съотборник Джанкарло Фисикела, който ще стартира дванайсети.

Отборът на Super Aguri бе далеч от фурора, който предизвика на старта на сезона в Австралия, но Такума Сато отново бе най-бързият пилот, чийто болид е оборудван с двигател на Honda. Той фиксира 14-ти резултат, а неговият съотборник Антъни Дейвидсън – 18-ти.

В дъното на стартовата решетка няма изненади. Екипът на Toro Rosso демонстрира сериозен прогрес спрямо резултатите, които постигнаха в Австралия. Тонио Лиуци и Скот Спийд ще потеглят в пакет съответно от 16-та и 17-та позиция. Болидите на Honda отново са далеч от фиксираните цели, което с пълна сила важи и за автомобилите на Spyker. Въпреки агресивните корекции по аеродинамичния пакет на F8-VII Кристиян Алберс и Адриан Сутил не успяха да се измъкнат от дъното на стартовата решетка.

Гран при на Малайзия – стартова решетка

1. Ф. Маса Ferrari F2007
2. Ф. Алонсо McLaren Mercedes MP4-22
3. К. Райконен Ferrari F2007
4. Л. Хамилтън McLaren Mercedes MP4-22
5. Н. Хайдфелд BMW Sauber F1.07
6. Н. Розберг Williams Toyota FW29
7. Р. Кубица BMW Sauber F1.
8. Я. Трули Toyota TF107
9. Р. Шумахер Toyota TF107
10. М. Уебър Red Bull Renault RB3

11. Х. Ковалайнен Renault R27
12. Дж. Фисикела Renault R27
13. Д. Култард Red Bull Renault RB3
14. Т. Сато Super Aguri Honda SA07
15. Дж. Бътън Honda RA107
16. В. Лиуци Toro Rosso Ferrari STR2

17. С. Спийд Toro Rosso Ferrari STR2
18. А. Дейвидсън Super Aguri Honda SA07
19. Р. Барикело Honda RA107
20. А. Вурц Williams Toyota FW29
21. А. Сутил Spyker Ferrari F8-VII
22. К. Алберс Spyker Ferrari F8-VII

Коментари
comments powered by Disqus