Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Малайзия: Уебър доминира в първата тренировка

08.04.2011 06:46
Туит

Марк Уебър (Red Bull) бе най-бърз в първата свободна тренировка за Гран при на Малайзия. Австралиецът завърши на повече от секунда и половина пред втория Люис Хамилтън (McLaren).

Победителят от надпреварата в Австралия преди две седмици Себастиан Фетел (Red Bull) остана едва седемнайсети заради проблеми с KERS в началото на сесията. Значително по-сериозни обаче бяха притесненията за двамата пилоти на Renault, които получиха сходни повреди и не завършиха първата свободна тренировка.

Уебър бе първият от водещите състезатели, които записаха бърза обиколка, като тя веднага го изведе начело. Това се случи точно в средата на сесията с резултат 1:38.952. Три минути по-късно отново Уебър оцвети лайвтайминга в лилаво, подобрявайки с четири десети предишния си резултат. В нито един момент останалите състезатели така и не можаха да се доближат до темпото на Уебър, а за да направи своето превъзходство още по-осезаемо, Марк вдигна летвата на 1:38.651 осем минути преди края на сесията с новия комплект твърди гуми.

Red Bull отново бе с едни гърди напред спрямо основните си конкуренти, въпреки че резултатът на Себастиан Фетел не го доказва. Германецът остана едва седемнайсети, след като в началото на тренировката имаше проблеми с KERS, а при последната си бърза обиколка бе блокиран от Тимо Глок (Virgin). Това даде възможност на Люис Хамилтън да излезе на втора позиция, въпреки че пасивът му спрямо Уебър бе над секунда и половина.

Михаел Шумахер (Mercedes GP) и Нико Хюлкенберг (Force India) заеха следващите две места в неофициалното класиране, а новакът Пастор Малдонадо завърши на престижната пета позиция. Шестият Фелипе Маса отново имаше много сериозни затруднения с подготовката. Бразилецът направи повече от десет инсталационни обиколки преди да запише такава за време, което се случи точно десет минути преди края на сесията.

Само шест тура записа седмия Ник Хайдфелд, който още в самото начало на тренировката бе принуден да се оттегли. Причината бе блокирал преден спирачен апарат на първи завой. По сходен начин се разви и сесията за неговия съотборник Виталий Петров. Руснакът излетя в зоната за сигурност петнайсет минути преди края, след като при спирането за девети завой неговото предно окачване буквално се разхвърча на парчета.

Рубенс Барикело (Williams) завърши осми, а челната десетка допълниха Фернандо Алонсо (Ferrari) и Нико Розберг (Mercedes GP). Двукратният световен шампион, подобно на своя съотборник Фелипе Маса, имаше проблеми с подготовката на своя автомобил, а в края на сесията дори за кратко излетя от трасето в комбинацията от завои 7 и 8, което прави задачата на Скудерията още по-трудна. Дали Стефано Доменикали и неговите момчета ще успеят да наваксат изоставането си, предстои да разберем във втората тренировка, която започва в 09:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus