Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Монако: Консервативна стратегия за Brawn GP

23.05.2009 17:35 6
6
2571847362
Туит

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта за Голямата награда на Монако. Спечелилият полпозишън Дженсън Бътън (Brawn GP) е по-лек единствено от съотборника си Рубенс Барикело в първата осмица.

Най-агресивна стратегия ще получи третият Себастиан Фетел (Red Bull), чийто автомобил тежи 631.5 кг. (плюс горивото и пилота). Кими Райконен (Ferrari), който утре ще потегли втори, има отлични шансове да се бори за победата, тъй като е само с 3.5 килограма по-лек от Бътън.

Повечето пилоти от втората половина на таблицата вероятно ще заложат на стратегия с едно спиране в бокса. Това обаче не се отнася за Люис Хамилтън, чието тегло от 645.5 кг. предполага два пита.

 пилот отбор кг
 1. Дж. Бътън  Brawn GP-Mercedes 647.5
 2. К. Райконен Ferrari 644.0
 3. Р. Барикело Brawn GP-Mercedes 648.0
 4. С. Фетел Red Bull-Renault 631.5
 5. Ф. Маса Ferrari 643.5
 6. Н. Розберг Williams-Toyota 642.0
 7. Х. Ковалайнен McLaren-Mercedes 644.0
 8. М. Уебър Red Bull-Renault 646.5
 9. Ф. Алонсо Renault 654.0
 10. К. Накаджима Williams-Toyota 668.0
 11. С. Буеми Toro Rosso-Ferrari 670.0
 12. Н. Пикет Renault 673.1
 13. Дж. Фисикела Force India-Mercedes 693.0
 14. С. Бурде Toro Rosso-Ferrari 699.5
 15. А. Сутил Force India-Mercedes
 670.0
 16. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes 645.5
 17. Н. Хайдфелд BMW Sauber 680.0
 18. Р. Кубица BMW Sauber
 696.0
 19. Я. Трули Toyota 688.3
 20. Т. Глок Toyota 700.8
Коментари

габровец
Ами и аз това имах предвид , че си зле по български , но освен правописа ти е беден и речника. Ограничаваш се до две - три думи , които според теб са обидни , но за мен не. Напъни се и измисли нещо по-оригинално. Ще можеш ли?

Райконен
И като си заговорихме за правопис (в една друга тема), тази дума "покъса" не съм я срещал в книжовният български език до сега, явно е продукт на комбинацията от село и нисшата работническа прослойка....

Райконен
А работникът в цех за тоалетни чинии отново не позна :) :) : :)

габровец
А Овцата продължава да блее Жално , ЖАЛНО...Уви , ще си остане тъпа овца!

Райконен
И един мърмот завива ново произведената тоалетна в станиол.....

габровец
Вече ще стане първи! За КИМИ говоря.Само да издържи тъпото ферари и ще ги покъса...

comments powered by Disqus