Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Русия: Розберг отново ще стартира пред Хамилтън

10.10.2015 15:24
Туит
Гран при на Русия: Розберг отново ще стартира пред Хамилтън

Нико Розберг ще стартира за втори пореден път от полпозишън, след като спечели квалификацията за Гран при на Русия. Грешка в последната обиколка остави съотборника му в екипа на Mercedes Люис Хамилтън на втора позиция.

Само деветнайсет пилоти участваха в квалификацията на пистата "Сочи", след като Карлос Сайнц катастрофира тежко по време на третата свободна тренировка. Пилотът на Toro Rosso изгуби контрол над своя автомобил в завой номер 13 и се удари челно в TecPro бариерите. За щастие последвалите медицински прегледи показаха, че Сайнц е абсолютно невредим, но той ще остане в местната болница през нощта от съображения за сигурност.

Докато испанецът лежеше в болничното си легло, Нико Розберг спечели по категоричен начин квалификацията на пистата в бившия Олимпийски парк. Германецът спря хронометрите на 1.37.113 още при първите опити в Q3, което му гарантира три десети преднина спрямо Хамилтън. Тя се оказа напълно достатъчна, след като британецът обърка спирането за завой номер тринайсет в последната си обиколка и пое преждевременно към боксовете.

Розберг ще стартира за второ поредно състезание от първо място, но това е едва третият му полпозишън за сезона. Ако запази първата си позиция след загасването на червените светлини, има огромен шанс да спечели битката с Хамилтън, тъй като изпреварванията на "Сочи" са пределно трудни. Разликата между двамата пет състезания преди края на сезона е 48 точки.

Валтери Ботас изведе Williams на трета позиция, но съотборникът му Фелипе Маса завърши едва петнайсети, след като имаше проблеми с гумите в последната си бърза обиколка на финала на втората сесия. Редом до финландеца ще потегли Себастиан Фетел, а вторият пилот на Ferrari Кими Райконен остана пети след идентична с тази на Хамилтън грешка. 

Force India отново вкара и двата си автомобила в челната десетка. Зад шестия Нико Хюлкенберг и останалия само на 32 хилядни зад него Серхио Перес завърши Ромен Грожан (Lotus), който прескочи с изненадваща лекота Q2 на фона на проблемите на съотборника си Пастор Малдонадо. Челната десетка допълниха Макс Верстапен (Toro Rosso), който е най-предно класиралият се пилот с двигател на Renault, и Даниел Рикардо (Red Bull).

Въпреки че Фернандо Алонсо получи новия двигател на Honda за Гран при на Русия, съотборникът му в екипа на McLaren Дженсън Бътън бе значително по-убедителен в квалификацията. Британецът ще стартира тринайсети, докато Алонсо ще потегли от дъното на колоната заради наказанията, последвали смяната на задвижващата система. Пълните резултати от квалификацията може да видите тук.

Стартът за Голямата награда на Русия е в неделя от 14:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus