Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на САЩ: Фетел ще пропусне квалификацията

30.10.2014 15:12
Туит
Гран при на САЩ: Фетел ще пропусне квалификацията

Себастиан Фетел вероятно няма да участва в предстоящата квалификация за Гран при на САЩ, за да пести ресурса на двигателя си. Решението е стратегическо и би трябвало да позволи на световния шампион да направи два пълноценни старта в края на сезона.

Правилникът за сезон 2014 гласи, че всеки пилот има право да използва максимум пет единици от задвижващата система в рамките на един сезон. Това засяга следните компоненти - двигател с вътрешно горене, турбо, батерия, силова електроника, мотор/генератор кинетична система и мотор/генератор топлинна система. Всяка шеста единица води до наказание с 10 места назад на стартовата решетка.

При Фетел обаче се налага смяна на цялата задвижваща система, а не само на отделен компонент, което означава, че пилотът на Red Bull трябва да стартира от питлейна. При това положение участието в квалификацията е безсмислено и по-добрият вариант от стратегическа гледна точка е световният шампион да пести ресурса на своя мотор за стартовете в Бразилия и Абу Даби, най-малкото защото на "Яс Марина" точките се удвояват.

"Все още не е потвърдено окончателно, но, да, ще трябва да използваме цял нов двигател до края на годината и по всяка вероятност ще бъде именно тук", коментира Фетел преди началото на състезателния уикенд в Остин. "Първата половина на сезона беше много лоша за нас що се отнася до надеждността, имахме много технически проблеми и поради тази причина сме в това положение."

"Естествено ще участваме в тренировките, тъй като ни е нужно време на пистата, но фокусът ни ще бъде към самото състезание, тъй като квалификацията е без значение, щом ще стартираме от питлейна."

Гран при на САЩ стартира в петък от 17:00 българско време с първата свободна тренировка. Квалификацията е в събота от 20:00, а самата надпревара започва в неделя от 22:00.

Коментари
comments powered by Disqus