Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Фетел остави Red Bull начело в тренировките

24.09.2010 18:43
Туит

Фернандо Алонсо беше единствената заплаха за германеца, но допусна грешка в края на най-бързата си обиколка.

Пилотите на Red Bull Себастиан Фетел и Марк Уебър направиха сериозна заявка за неделната Гран при на Сингапур, след като доминираха във втората свободна тренировка на уличното трасе.

Германецът оглавяваше таблицата с времената през по-голямата част от сесията. Той излезе начело за първи път в 25-ата минута, когато записа 1:48.559 мин. и подобри резултата на Фернандо Алонсо с Ferrari.

Малко по-късно световният шампион Дженсън Бътън постави меките гуми и на свой ред записа най-бързото време. Отговорът на Фетел дойде светкавично. Германецът се върна на трасето със супермеките гуми и не само си върна водачеството, а дори се откъсна на цяла секунда спрямо останалата част от колоната.

Тази разлика се запази и само неговият съотборник и лидер във временното класиране Марк Уебър успя да падне под нея, но дори той остана на далечните 0.627 сек. Фернандо Алонсо беше единственият, който можеше да застраши резултата на Фетел. Пилотът на Ferrari даде най-бързо време в първия и втория сектор преди да атакува агресивно 17-и завой и неочаквано да спре на пистата. Така за него сесията приключи 20 минути преди края.

Освен испанеца и пилотът на Force India Адриан Сутил имаше сериозни проблеми. Германецът директно се качи върху бордюра на шикана при десети завой, болидът му излетя във въздуха и при падането разби окачването на предно ляво колело в следващия бордюр.

Алонсо все пак остана на четвърта позиция и се вмъкна между двата McLaren-а на Дженсън Бътън и Люис Хамилтън. По този начин петте претендента за титлата оглавиха подреждането във втората свободна тренировка.

Най-бърз сред останалите пилоти беше бразилецът Рубенс Барикело с Williams, следван от своя сънародник Фелипе Маса с втория болид на Ferrari. Съотборниците в Mercedes Нико Розберг и Михаел Шумахер допълниха първата десетка, разделени от Роберт Кубица. Полякът пропусна по-голямата част от сесията, защото механиците му се занимаваха с неговия Renault в бокса.

В повторение на първата тренировка новият стар пилот на Sauber Ник Хайдфелд беше плътно по петите на своя съотборник Камуи Кобаяши и двамата завършиха 12-и и 13-и.

Завърналият се по спешност на стартовата решетка Кристиан Клийн, който за състезанието в Сингапур замества титуляра на HRT Сакон Ямамото, беше най-бавен от всички. Той завърши на 0.8 сек. от най-близкия си съперник и съотборник Бруно Сена и на цели 8 сек. от темпото на колоната.

Коментари
comments powered by Disqus