Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Хамилтън най-бърз преди квалификациите

26.09.2009 14:27
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) даде най-добро време в третата последна тренировка за Гран при на Сингапур. Себастиан Фетел (Red Bull) и Нико Розберг (Williams) допълниха челната тройка.

Световният шампион първи от фаворитите записа най-бърза обиколка, като това се случи близо половин час след началото на сесията. Петнайсет минути по-късно Хамилтън отново подобри резултата си и вдигна летвата на 1:48.197, но Себастиан Фетел излезе начело с квалификационна симулация осем минути преди финала. По всичко изглеждаше, че германецът ще запази първото си място, особено след като Хамилтън се завъртя в осмия завой, но с последната си бърза обиколка пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:47.632 минути, което е и най-доброто постижение от началото на състезателния уикенд досега.

Изоставането на Toyota по отношение на двигателите, което се видя нагледно на високоскоростната „Монца”, не е толкова осезаемо в Сингапур и Нико Розберг се пребори за третото място. Отборът на японския производител пласира Тимо Глок и Ярно Трули съответно на осма и десета позиция, a Казуки Накаджима (Williams), четвъртият пилот с двигател на Toyota, завърши единайсети.

Възходът на BMW Sauber продължи и днес. Роберт Кубица и Ник Хайдфелд заеха съответно пето и шесто място, въпреки че вчера техническият им ръководител Вили Рампф обясни, че отборът се нуждае от още много работа, за да реализира напълно потенциала на новия аеродинамичен пакет.

Рубенс Барикело (Brawn GP) имаше възможност да оглави класирането в края на сесията, но трафикът му попречи на няколко пъти. С оглед на този факт седмото място не е показателно за темпото, с което бразилецът разполага. Четриринайсетата позиция на неговия съотборник Денсън Бътън обаче олицетворява по-възможно най-добрия начин недоволството от автомобила, което британецът изрази днес.

Най-голямата изненада по време на третата свободна тренировка днес бе представянето на Себастиен Буеми. Пилотът на Toro Rosso завърши девети и стана най-челно класиралият се състезател с двигател на Ferrari. Основата причина за това бяха проблемите, които Кими Райконен (Ferrari) имаше със своя автомобил. Бившият световен шампион закъсня при спирането за осемнайсети завой още в началото на сесията, след което прекара голяма част от времето в бокса. В крайна сметка Райконен се върна на пистата за няколко обиколки преди края на позволените 60 минути, но най-бързата от тях му отреди едва дванайсето място.

Квалификациите за Голямата награда на Сингапур започват от 17:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus